حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه مجمع خیرین کشور

جلسه دویست و هشتاد و یکم  هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در دفتر مرکزی مجمع خیرین کشور برگزار شد.

به گزارش  راه شلمچه، این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین کشور برگزار شده بود، بررسی دستورات جلسه ادامه پیدا کرد.
اهم موضوعات مطرح شده به شرح ذیل است:

مقرر شد از آنجا که  نحوه تعامل با مرکز رسانه ولایت در حوزه انتشار اخبار مجمع نیاز به بحث و تبادل نظر بیشتری دارد دکتر تقی‌ پور در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

مقرر گردید مدیریت پیام رسان‌های قبلی مجمع که مدتی است به روز نشده است به مجمع منتقل شود و کار به‌روز رسانی آن انجام شود. حاج آقا کارگری در این خصوص پیگیری لازم را به عمل خواهند آورد.

در ادامه از زحمات فراوان اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور،  که در این زمینه ضمن مطالعه بند به بند برنامه هفتم، از نقطه نظر اعضای هیئت مدیره مجمع، مجامع استانی و مشاوران مجمع در تدوین نهایی پیشنهادات به مجلس شورای اسلامی استفاده کرده‌اند، قدردانی و تشکر به عمل آمد.
همچنین مقرر گردید آل احمد، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور،  پیشنهادات ارسال شده به کمیته تلفیق بودجه مجلس را از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری نمایند.

با توجه به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه بعدی هیئت مدیره مقرر شد ولیئی و دکتر تقی‌پور تفاهم‌نامه‌های قبلی را بازنگری و با انجام اصلاحات لازم و تامین نظر حوزه وزارت در جلسه بعدی مجمع ارائه تا به صورت تفاهم‌نامه‌های جدید به امضای طرفین برسد

مقرر گردید فرد مناسبی به عنوان دستیار ولیئی، مدیرعامل مجمع خیرین کشور، انتخاب شود که با توجه به حجم کار و لزوم حفظ ساختار مجمع و کثرت مسئولیت های مدیر عامل، همچنین گردش کار بهینه مجمع خیرین کشور، وظایف مرتبط به ایشان سپرده شود


 ولیئی در جایگاه معاونت مشارکت های مردمی وزارت کشور نقش مهمی در تسهیل امور مرتبط با خیرین و موسسات خیریه دارند.
 مصوب شد آقای دکتر ولیئی با نظر بوربور در این زمینه اقداامات لازم را انجام دهند.

موارد مرتبط با تسهیل کار ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه شهیدبهشتی با حضور اسدی، معاونت مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، و خانم سعادت پیگیری شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0