حمایت سنگدوینی از صحرایی برای وزارت آموزش و پرورش

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با توجه به  گفته های امروز سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش "مبنی بر تغییرات مدیریتی  در این وزارتخانه" گفت: با اینکه شناخت کافی از وی ندارم، اما نشان داد که اقدامات  وی هم راستا با دولت و مجلس انقلابی است.

گزارش راه شلمچه، رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم‌گلستان(آق قلا/ گرگان) و عضو کمیسیون  انرژی مجلس، با بیان اینکه، دکتر رضا مراد صحرایی، دارای سوابق کاری  مفیدی در دانشگاه فرهنگیان است، خاطر نشان کرد: وی می تواند وزارتخانه  آموزش و پرورش را نیز همانند دانشگاه فرهنگیان به خوبی مدیریت کند.  

عضو کمیسیون انرژی مجلس دکتر صحرایی را فردی توانمد در عرصه مدیریت توصیف کرد و گفت: با اینکه شناخت بسیاری در مورد ایشان ندارم اما مطمئنم  مدیر پای کاری  خواهد بود.

 نماینده مردم‌گلستان با مهم جلوه دادن  جایگاه فرهنگی و تعلیم و تربیت در کشور ، به دولت توصیه کرد، که حتی نباید یک روز وزارتخانه  آموزش و پرورش خالی بماند.   عضو کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به  گفته های امروز سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تغییرات مدیریتی  در این وزارتخانه گفت: اقدامات  وی هم راستا با دولت و مجلس انقلابی است. 

گفتنی است رضا مراد صحرایی اخیراً  در گفتگو با یکی از خبرگزاری های داخلی  گفته بود؛ روش من همانند روش رییس جمهوری است با هیچ کسی عقد اخوت نبسته و چک سفید امضا نداده‌ام و در این مسیر هیچ‌ تعارفی با هیچ کسی نخواهم داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار