حمایت نماینده رضوانشهر و تالش، از معرفی رضا صحرایی به مجلس

عضو کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس شورای اسلامی، از معرفی دکتر رضا مراد صحرایی بعنوان چهارمین گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش حمایت کرد.


به گزارش  راه شلمچه، حسن محمد یاری، نماینده مردم  رضوانشهر، تالش و ماسال و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ، با بیان اینکه  معرفی "رضا مراد صحرایی"  تحول نوینی را در وزارت آموزش و پرورش  ایجاد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: وی با روحیه و عمل  جهادی و تخصص علمی، اقدامات  قابل توجهی را آنهم در این مدت  کم در رفع مشکلات فرهنگیان برداشت.

 او در اینباره افزود: اصلاح آیین رتبه بندی  معلمان و توجه خاص ایشان به فرهنگیان کشور، یکی از  کارهای مهم وی طی  این مدت کم سرپرستی بود.

محمد یاری اضافه کرد: بارگذاری بیش از 54 میلیون سند، در حوزه رتبه بندی  معلمان از دیگر  اقدامات موثر و بجای  دکتر صحرایی است، که نشان از کار بزرگ  وی  در اجرای قانون رتبه بندی  بود.

نماینده مردم  رضوان شهر ، تالش و ماسال   گفت: کارنامه موفق و انقلابی این نخبه جوان کشور و همچنین  روزمه قوی او در آموزش و پرورش می تواند، به بلاتکلیفی های این وزارتخانه که مدتهاست با آن دست و پنجه نرم میکند خاتمه دهد.

 محمد یاری همچنین از دکتر رضا مراد صحرایی، بعنوان چهره ای کاملاً شناخته شده  در عرصه علمی یاد کرد و خاطر نشان کرد: بکارگیری چنین نخبگانی در بدنه دولت، به طور حتم  پویایی، چابکی و تحول بسیار در مدیریت توسعه کشور در بخش های مختلف ایفا  خواهد کرد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار