خجسته:

خجالت میکشم تبلیغ کنم/ وظیفه بود و آمدم/ دوستان اختیاری تبیلغ میکنند

یکی از کاندیدهای راه یافته (شانا) به دور دوم انتخابات مجلس، درباره حضور و هدف خود در این انتخابات گفت: وظیفه ای بود که انجام دادم و امیدوارم هر آنچه خیر و منفعت برای کشور است رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه: "حسن خجسته باقر زاده"، استاد دانشگاه صدا وسیما و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، که در انتخابات 11 اسفند ماه 1402 توانست به مرحله دوم راه پیدا کند، اکنون منتظر تقدیری است که  توسط رای مردم در انتخابات برای او رقم خواهد خورد.

وی که اخیراً مهمان یکی از خبرگزاری های داخلی بود، در مورد چگونگی حضور خود  در انتخابات دوازهم توضیحاتی داد.

خجسته باقر زاده در مورد سوالی مبنی بر اینکه، "شانس خودتان را برای مرحله دوم میان رقبایی که مشخص هستند چه قدر می‌دانید؟" گفته بود: همه رقبا از من بهترند؛ یعنی خداکند به حق زهرا آن کسی که از همه مناسب‌تر است برای مردم به مجلس راه پیدا کند. باید این طور دعا کنیم. همیشه می‌گویم: خدایا آن‌چه خیر است را مقدر کن، اگر خیر است من باشم، باشم. می‌بینید خیلی آرام هستم به دور از ذره‌ای اضطراب و استرس؛ درواقع این حضور را وظیفه می‌دانم و تا این مقطع به وظیفه‌ام عمل کرده‌ام و فردای قیامت پاسخی دارم اما بعد از آن دیگر مهم نیست که بروم مجلس یا خیر.


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، همچنین در پاسخ به سوال دیگری که "آیا تبلیغاتی داشتید، یا خیر؟" پاسخ داد: درباره تبلیغ می پرسند، خجالت می‌کشم تبلیغ کنم. نمی‌دانم چه بگویم، وظیفه بود و آمدم. حالا البته گاهی دانشجویان و بچه‌ها لطف داشتند و خودشان عکس مرا در جاهای مختلف گذاشتند. می‌خواهم بگویم نگاهم این است، ان شا الله خدا بهترین خیر را مقدر این مملکت کند.

استاد دانشگاه صدا و سیما در ادامه این موضوع تصریح کرد: خودم مطلقا تبلیغاتی نداشتم. حتی من در اینستاگرام کتاب گذاشتم. کتاب‌هایی که تازه چاپ شده بود را گذاشتم. بعضی‌ها گفتند: شما هم نیستید؟ گفتم: دوتا کتاب گذاشته‌ام.

خجسته در مورد نوع حمایت شورای ائتلاف از وی را نیز اینگونه پاسخ داد: آن‌ها خودشان ممکن است کاری انجام داده باشند. البته ممکن است چیزهایی گفته باشند، اما من خودم خیلی کاری انجام ندادم. بعضی‌ها گله کردند اما گفتم: رویم نمی‌شود خیلی چیزی به مردم بگویم. این را هم می‌دانم که این رفتار خلاف کار تشکیلاتی است؛ خودم رشته‌ام همین‌هاست و همین‌ها را درس می‌دهم و آشنا هستم با این حال وقتی موضع به اخلاق و منش شخصی برمی‌گردد کاری نمی‌توان کرد و این امری جداست.

گفتنی است: "حسن خجسته باقر زاده"، علاوه بر عضویت  در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، مورد حمایت جمعیت وفادران انقلاب اسلامی نیز می باشد.


در اینباره روز گذشته  "حسین امیدی"، قائم مقام سیاسی  حزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، اسامی  لیست 16 نفره مورد حمایتی این تشکُل را منتشر نمود که چهرهای نام آشنایی همچون، "حسن خجسته باقر زاده"، "ابوالفظل ظهره وند"، "ابراهیم عزیزی" و "علیرضا سلیمی" در این فهرست به چشم میخورد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار