عنابستانی در تذکر شفاهی:

خون شهید غیرت «الداغی» برگ جدیدی در ضرورت حفظ حجاب در جامعه ایجاد کرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه شهادت حمیدرضا الداغی نشان داد که سلامت جامعه جانفشانی می خواهد و امر به معروف و نهی از منکر هنوز زنده و پاینده است، از قوه قضائیه خواست تا با قید فوریت به مجازات عوامل این حادثه بپردازد.


به گزارش راه شلمچه، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 11 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: حادثه شهادت حمیدرضا الداغی نشان داد که غیرتمندان سبزواری هنوز هم زنده هستند و دیروز با مغول مقابله کردند و امروز با اراذل و اوباشی بعد از مغول که از پشت خنجر زدند، اراذل و اوباشی که با شعار «زن، زندگی و آزادی» زنده شدند و در نیمه شب در خیابان خلوت تلاش می کنند دختران عزیز سرزمینمان را به زور سوار خودرو کنند.

 

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید غیرت حمیدرضا الداغی مردی از تبار سربداران بود که خون غیرتش به پای حفظ ناموس ایران ریخت تا معلوم شود که سلامت جامعه جانفشانی می خواهد و امر به معروف و نهی از منکر هنوز هم زنده و پاینده است.

 

وی در ادامه به روح بلند شهید الداغی درود فرستاد و از مجموعه قوه قضائیه خواست تا با قید فوریت به این موضوع با قاطعیت رسیدگی کنند تا مجازات عوامل این حادثه درس عبرتی برای اراذل و اوباشی باشد که با ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم امنیت جامعه را برهم می زنند، همچنین از نیروی انتظامی خواست تا تلاش ویژه ای برای مسئله حجاب داشته باشد تا عوامل ایجاد این قبیل اتفاقات در جامعه کاهش یابد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: خون این شهید غیرت می تواند برگ جدید دیگری در شرایط امروز جامعه رقم بزند./


اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
خاک توسر کشف حجاب کننده بی حجابا قاتل این جوونن ومسئولین بیرگ خونشون تغاص میکنه که این جامعه فساد توشه چراجلوی بی‌حجابی رونمیگیرن مگه چقدکارداره چندتادیگه جوون فدا میشن واسه یه مشت دختر بی‌حیا لعنت بهتون اگه بساط بی‌حجابی جمع نشه
پاسخ
0
شیرین ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
خون شهید الداغی عزیز، چیزی به نام امنیت رو برای شما روشن نکرد ؟!
آقای محترم امنیت در همه جا حرف اول و آخر هستش. من خانم با حجابی هستم، امروزه ما نمیتونیم با خیال راحت توی پارک بشینیم، از خیابون رد بشیم، سوار تاکسی بشیم و ....
پاسخ
آخرین اخبار