در جلسات امروز قالیباف در تهران چه گذشت؟ +حاشیه‌ها

حامیان قالیباف از پیش از ورود او به سر دادن شعار پرداخته بودند و شعارهایی همچون: "هم خوشگلی هم بوری، حتما رییس جمهوری"، "قالیباف جهادگر، حمایتت می‌کنیم"، "حی علی خیر العمل، خوش‌آمدی مرد عمل"، "روحانی حیا کن، مملکت رو رها کن"...

به گزارش راه شلمچه، صبح امروز دو نشست هم اندیشی را به منظور ارائه برنامه‌ها و تشریح فعالیت‌های فراکسیون مردمی انقلاب در مسجد امام صادق و مجموعه شهدای انقلاب اسلامی برگزار کردند.

در جلسه صبح امروز « هم افزایی برای مجلس قوی، کارآمد و انقلابی» که توسط محمد باقر قالیباف در محل سرچشمه تهران برگزار شد، ۱۹۲ نماینده حاضر شدند. 

پی‌گیری خبرنگاران نشان می دهد که تعداد زیادی از منتخبان دوره یازدهم در جلسه به دعوت قالیباف حضور یافتند. عدد دقیق نمایندگان ۱۹۲ نفر بوده است.  

به نظر می رسد که در جلسه روز چهارشنبه فراکسیون هم اکثریت به سوی قالیباف باشد و به عنوان گزینه نهایی به صحن علنی از طرف فراکسیون معرفی شود. برآوردها از رای قالیباف در صحن علنی با توجه به جلسات امروز بیش از ۲۰۰ نفر خواهد بود.

علیرضا زاکانی و حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی سخنرانان نشست سرچشمه بودند. 

محمدباقر قالیباف عصر امروز در مجتمع سرچشمه شهر تهران حاضر شد و در میان حامیان خود از گروه‌های جهادی به سخنرانی پرداخت.

به گزارش جماران، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با حضور در میان نوجوانان و جوانان گروه‌های جهادی، انتقاداتی را نسبت به رییس جمهور فعلی و دولت یازدهم وارد کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: مگر پیاده‌رو حمام مردانه و زنانه است که در آن دیوار بکشیم. حرف‌هایی بزنید که در خلوت به خودتان نخندید و به فهم و شعور این ملت توهین نکنید.

حامیان قالیباف از پیش از ورود او به سر دادن شعار پرداخته بودند و شعارهایی همچون: "هم خوشگلی هم بوری، حتما رییس جمهوری"، "قالیباف جهادگر، حمایتت می‌کنیم"، "حی علی خیر العمل، خوش‌آمدی مرد عمل"، "روحانی حیا کن، مملکت رو رها کن"، "مدیران از همه جا بی‌خبر، نمی‌خواهیم"، "آنکه زده تو دهن کارگر، نمی‌خواهیم"، "اختلاس، نمی‌خواهیم"، "دور دور نصف شب توی لاس وگاس نمی‌خواهیم"، "تخلیه خزانه برای خرید ایرباس، نمی‌خواهیم"، "دولت 4 درصدی نمی‌خواهیم"، "فدات بشم امام رضا، رییس جمهوری که نباشه مشهدی نمی‌خواهیم"، "دختر مظلوم 200 میلیونی نمی‌خواهیم"، "سیاست خارجی ترسو و پاپیونی، نمی‌خواهیم"، "پول یه ملت تو جیب فریدون نمی‌خواهیم"، "وزیری که توو ویلای لواسونش نشسته نمی‌خواهیم"، "توو ستادها توهین به اهل بیت نمی‌خواهیم"، "زانو زدن توسط وزیرمون پیش امیر کویت، نمی‌خواهیم"، "کابینه‌ای که پاش باشه لب گور نمی‌خواهیم"، "وزیری که داد بزنه بی‌شعور، نمی‌خواهیم"، مدیران از همه جا بی‌خبر، نمی‌خواهیم"، "دولت حاجی بازاری، نمی‌خواهیم"، "وزیر بی‌تربیت نمی‌خواهیم"، "دولت حرف و شعار نمی‌خواهیم"، "مسئول  سرمایه‌دار نمی‌خواهیم"، "وزیری که داره هفت هشت کار نمی‌خواهیم" و... سر می‌دادند.

مادر یک شهید امر به معروف و نهی از منکر (علی خلیلی) نیز به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت.

در این تجمع بیانیه‌ای نیز توسط گروه‌های جهادی حاضر قرائت کن که در بخشی از آن آمده است: حالمان خوب نیست. سال‌هاست که حالمان خوب نیست. سال‌هاست که در کوره دهات‌ها سعی‌مان خوب شدن حال ولی‌نعمت‌مان انقلاب است. همان کوخ نشینان و پابرهنگان که همیشه دغدغه امام روح‌الله و امام خامنه‌ای بودند و هستند ولی حیف که یک دست صدا ندارد برادر.

در بخش دیگری از این بیانیه قرائت شد: سر قصه غصه ما جهادی‌ها دراز است ودل‌مان خون است از این حجم بی‌تفاوتی دولت‌ها به جامعه‌ای که بیش از 35 درصد مردم ما را تشکیل می‌دهند و اتفاقا بخش مولد کشورمان هستند نه از جنس 4 درصدی‌های زالوصفت و قاچاقچی. آن‌هایی که در خانه‌های مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنج‌ها و مصیبت‌های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم تنها ناظر حوادث بوده‌اند.

در بخش پایانی این بیانیه، گروه‌های جهادی خواسته‌های خود را از محمدباقر قالیباف در صورت رییس جمهور شدن مطرح کردند.


اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار