حسینی‌پور در تذکر شفاهی:

در روند احداث تونل دیل شاهد دو ظلم و بی عدالتی بودیم

 نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: جریان رسانه مخالف دولت و مجلس انقلابی مرتب توهین می کند و رسانه این جریان نوشته شده است "کلاهی که جا ماند". من پایم را مادرزادی جا نگذاشتم.


به گزارش راه شلمچه، سیدناصر حسینی‌پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: تونل دیل از مرداد سال 98 در زمان نماینده دولت قبل تعطیل شد که در این خصوص ما شاهد دو ظلم و بی عدالتی بودیم که ظلم اول تغییر دستگاه اجرایی و متولی از شرکت زیرساخت به راه و شهرسازی استان و ظلم دوم از تغییر ساختار بودجه از ردیف ملی به استانی بود.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم ادامه داد: جریان رسانه مخالف دولت و مجلس انقلابی مرتب توهین می کند و رسانه این جریان نوشته شده است "کلاهی که جا ماند". من پایم را مادرزادی جا نگذاشتم. وزیر راه و شهرسازی؛ به این پا توهین می کنند.

 

وی افزود: اگر مدیریت اکتشافات نفت می گوید که نشر گازهای سمی و احتراقی دارد چرا این تونل را تعطیل نمی کنید، با مردم روراست صحبت کنید و اگر نیز مشکلی ندارد احداث این تونل را ادامه دهید. 1303 متر از این تونل کار شده و 1285 متر نیز مانده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار