دستاوردهای آکادمی CIC

بیش از 7 محصول بین المللی و داخلی بین المللی در حوزه برنامه نویسی و بازی سازی، متاورس، NFT، پزشکی و آموزشی توسط بنیان گذاران CIC تولید و راه اندازی شده است.

به گزارش راه شلمچه، پیرو بیانات پر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی و دستور ایشان بر تولید علم به گونه ای که غرب و شرق برای آینده و تحصیل علوم نیازمند ایران باشند و ما صادر کننده علم باشیم ، آکادمی آموزشی cic اقدامات و برنامه ریزی‌هایی به شرح ذیل داشته است:

اهداف شرکت تحقیقاتی آموزشی خلاق پل یا به اختصار cic

۱.راه اندازی استارتاپ های متعدد در ۱۲ ماه آینده

۲.ارتقاء سطح علمی جامعه با آموزش بیش از ۱۰ هزار دانشجو در ۱۲ ماه

۳.اشتغال آفرینی، جذب و استخدام بیش از ۲۰۰۰ دانشجو در هلدینـگ و شرکت مادرِ دایـره و شرکـت های داخـلی کشور

4.راه انــدازی سازمــان فروش برای عرضــــه محـصولات استارتاپ های CIC در سراسر دنیا

۵. ارز آوری کثیر اقتصادی به داخل کشور بدون خروج هرگونه سرمایه مالی و انسانی از کشور

هدف نهایی CIC راه اندازی یک دانشگاه بازی سازی با هدف تولید انبوه بازی های سرگرمی، تجاری، آموزشی، متاورسی و… می باشد تا به 4 ادمین صنعت پولساز جهان ورود کند.

این هدف که دانشجوها را با یک آموزش هدفمند و همه جانبه با مهارت های جانبی متعدد با CIC همراه کنیم و در بخش آموزش، چه پشتیبانی و چه تدریس مشغول به کار شوند تا از درآمدزایی برخوردار شوند، دانشجویان گرامی را با ما همکار می کند. در اصل دانشجویان شرکای تجاری ما خواهند شد. به نظرِ CIC، این یک اصل مهم برای هر موسسه آموزشی، برای موفقیت دانشجویانش می باشد.



دستاوردهای آکادمی CIC

تا به این تاریخ، بیش از 7 محصول بین المللی و داخلی بین المللی در حوزه برنامه نویسی و بازی سازی، متاورس، NFT، پزشکی و آموزشی توسط بنیان گذاران CIC تولید و راه اندازی شده است.
قصد داریم برخی از این پروژه ها را که با همراهی دانشجویان به مرحله اجرایی رسانده ایم ،آماده انتشار در بازارهای بین المللی کنیم.

یکی از پروژه ها کنسرت سینمای سینرژی است که رویداد را به صورت 360 درجه ، آنلاین پوشش میدهد.
با این تکنولوژی شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی رویدادی که دوست دارید رو به صورت شبه واقعی تماشا کنید.مثلا فوتبالی که در اسپانیا برگزار می‌شود یا کنسرت مورد علاقه خود را در هر نقطه ای از دنیا که برگزار میشود یا سمینار های آموزشی و ... را تماشا کنید.
و این اتفاق برای اولین بار در دنیا به وجود آمده و مردم ایران جز پیشروهای این تکنولوژی هستن و قطعا بیشترین سود را هم ایرانی های عزیز می‌برند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار