دستگیری دختر پارکورکار

پلیس تهران از دستگیری پسر و دختر پارکورکاری خبر داد که با رفتارهای ناشایست خود در چند روز اخیر خبر ساز شده بودند.

به گزارش راه شلمچه، پلیس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بطور قطع ترویج بی اخلاقی، ابتذال و بی بندباری در هر جامعه ای جرم محسوب می شود و در مقابل آن نیز حفظ شئونات و ارزش های جامعه برای همه افراد آن لازم و ضروری است که اگر غیر از این باشد ، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 در چند روز گذشته تصاویری از دختر و پسر جوانی که در حین انجام حرکات ورزشی(پارکور) رفتارهای ناشایست و خارج از عرف و شرعی از خود به نمایش می گذارند در فضای مجازی منتشر شده است و از آنجاییکه این موضوع از مصادیق بی اخلاقی و اشاعه منکر است این افراد با حکم مقام قضایی توسط پلیس فتا پایتخت دستگیر شده اند.

به گزارش راه شلمچه، پارکور یعنی عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با استفاده از روان‌ترین و کارآمدترین و کاربردی‌ترین و آسانترین و ساده‌ترین شیوهٔ حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدأ به مقصد.

البته در پارکور اصلاً نباید مسیر (مبدأ و مقصد) مشخص باشد یعنی که موانع و مسیر از قبل تعریف شده نیستند این فرد است که تصمیم می‌گیرد با استفاده از توانایی‌های خود از کدام مسیر برود و از کدام شیوهٔ حرکتی برای عبور از موانع استفاده کند. در پارکور فرد به هیچ وجه دنبال موانع نمی‌گردد، این مسیر است که موانع را در مقابل راه فرد می‌گذارد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار