کرونا، دست اندازی که صاف می شود :

دغدغه های دلسوزانه رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری

سيد جعفر هاديان رييس شوراى اسلامى شهرستان سارى در در رابطه با رعايت نكات بهداشتى توسط مردم براى مقابله با شيوع موج دوم كرونا گفت: قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا صرفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

سيد جعفر هاديان رييس شوراى اسلامى شهرستان سارى در در رابطه با رعايت نكات بهداشتى توسط مردم براى مقابله با شيوع موج دوم كرونا گفت: قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا صرفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.


به گزارش راه شلمچه، رييس‌شوراى‌اسلامى‌شهرستان‌‌سارى در اين خصوص اظهارکرد : گزارش های دریافتی از وضعیت شهر و روستاهاى شهرستان حاکی از آن است که به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی مردم آمار ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافته است.



 
وی با تاکید بر این مهم که مردم باید توجه داشته باشند که‌ فقط با رعايت كامل پروتكل هاى بهداشتى مى توان زنجيره شيوع كرونا را قطع كرد افزود:عدم حضور در محافل عمومی واجتماعات ،شست‌وشوی مکرر دست‌ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ،از جمله اقداماتی‌است که باید توسط تمام مردم رعایت شود.



 
این مسئول راجع به پويش استفاده از ماسك بیان داشت: با توجه به شرایط دشوار کسب و کار، معیشت و فشار اقتصادی ، امکان قرنطینه کامل مانند هفته های اول بروز این بیماری وجود ندارد و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم؛ از شهروندان درخواست می کنیم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند وحضور در سطح شهر را به حداقل برسانند. از سایر شهروندان که مجبور به خروج از منزل هستند نیز خواهشمندیم به پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک‌ توجه کنند.




 
هادیان در راستاى صحبت هاى استاندار مازندران به عدم آمادگى استان از سفرهاى غير ضرورى هموطنان تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه امسال، مردم سارى آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی بودند ولی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا از هموطنان درخواست داریم که به سارى سفر نکنند و سفرهای غیرضروری خود را تا زمان کنترل بیماری کرونا به تعویق انداخته و به رعایت نکات بهداشتی اهتمام ورزند.


 
 
وی ضمن تاكيد بر رعايت كامل نكات بهداشتى از سوى تمام مردم و تلاش مسئولين امر در جهت برون رفت از شرايط موجود گفت: اجرای طرح‌های پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرها و روستاها از ماه هاى قبل و در حال حاضر به یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری و روستایی تبدیل شده و در این راستا ضدعفونی و گندزدایی اماکن و فضاهای عمومی شهری و روستایی، اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان و نیز ارتقای سطح تاب‌آوری شهرها و روستاها برای پیشگیری از شیوع پیک دوم ویروس کرونا با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات شهرداری ها و دهیاری ها به صورت مستمر در حال انجام می باشد و اميدواريم با رعايت كامل پروتكل هاى بهداشتى از سوى مردم بتوانيم هرچه زودتر از اين شرايط عبور كنيم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار