دوباره رژیم صهیونیستی مسخره شد!

نتانیاهو که هر بار با دروغ و پروژه ای به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ایران است اینبار نیز مورد تمسخر حتی نزدیکان خود واقع شده است چرا که بدون کوچکترین تحقیقی فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شده را به ایران نسبت داده است.

به گزارش راه شلمچه، یک بار پارچ آبی کنار خود می‌گذارد و با تعریف کردن یک داستان خیالی بحران آب را برای ایران ترسیم میکند و تنها منجی رفع آن را اسراییل معرفی میکند و بار دیگر با نشان دادن درب ورودی قالی شویی تورقوزآباد مدعی می شود در آنجا فعالیت مخفی هسته ای صورت میگرد. اما جدیدترین نمایش مسخره نتانیاهو در رابطه با بحران کرونا در ایران است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گاف جدید خود کلیپی از یک مینی سریال را که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است، به وضعیت قربانیان کرونا در ایران نسبت داد! 

 

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی کلیپی از مینی سریال "هالمارک" در سال 2007 به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که این شواهدی است مبنی بر اینکه ایران در حال مخفی کردن تعداد قربانیان کرونا خود است!

 

پایگاه خبری "businessinsider" نوشت، به گفته خبرنگار پایگاه Axios ، نتانیاهو دوشنبه شب در تماس تلفنی با وزرای کابینه خود این کلیپ را مورد بحث و گفتگو قرار داد و ادعا کرد این کلیپ نشان می‌دهد که سربازان ایرانی در حال دفن اجساد به صورت دسته جمعی هستند!

 

به گفته نتانیاهو، این کلیپ را بار نخست توسط "میر بن شابت"، مشاور خود دیده است و از وی خواسته تا به دیگر اعضای کابینه نشان دهد.

 

دفتر نتانیاهو نیز این واقعه را انکار نکرد و گفت این کلیپ به سه وزیر کابینه ارسال شده است. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی گاف نخست وزیر این رژیم درباره قربانیان ویروس کرونا در ایران را فاش کرد.


دو وزیر کابینه به «باراک راوید» خبرنگار شبکه ۱۳ گفتند: «بنیامین نتانیاهو، در نشست کابینه ویدئویی را پخش کرد و مدعی شد که در این ویدئو شواهدی وجود دارد که ایران در حال پنهان کاری درباره قربانیان ویروس کرونا بوده و اجساد قربانیان این ویروس را در زباله‌ها دفن می‌کند.»

 

اما چند ساعت بعد، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فهمیده این ویدئو هیچ ارتباطی به ایران یا بحران شیوع ویروس کرونا نداشته است. این فیلم مربوط به یک مینی سریال بوده که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است.

 

نتانیاهو در نشست روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه می‌گوید که ویدئویی دیده که در آن سربازان ایرانی در حال انتقال اجساد به کامیون‌ها بوده تا آنها را به محل دفن زباله‌ها ببرند.

 

نتانیاهو که هر بار با دروغ و پروژه ای به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ایران است اینبار نیز مورد تمسخر حتی نزدیکان خود واقع شده است چرا که بدون کوچکترین تحقیقی فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شده را به ایران نسبت داده است. رخدادی که میزان قوت دیگر ادعاهای جنایتکاران منطقه را به خوبی نشان میدهد.

 

مینی سریال هالمکر در سال ۲۰۰۷ به نمایش درآمد و گسترش یک بیماری همه گیر مانند آنفلوآنزا را که منشا آن در استرالیا است و در نهایت تهدیدی برای لس آنجلس است را نشان می‌دهد؛ در سریال صحنه‌ای وجود دارد که یک کامیون زباله کیسه‌های اجساد را به درون خندق می‌ریزد.




اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار