دولت از رجانیوز شکایت کرد

 طی هفته‌های گذشته موضوع شکایت دولت از منتقدان خود در مجلس و رسانه‌ها بارها خبرساز شد.

به گزارش رجانیوز، تایید و تکذیب‌های مختلف معاونت حقوقی، پارلمانی و سخنگوی دولت در این باره که روحانی و دولت از کسی شکایت نکرده  البته راه به جایی نبرد و سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که دولت تا کنون حدود ۲۰۰ مورد شکایت علیه افراد و نهادهای گوناگون داشته است.

 

پس از اینکه اعتبار گفته‌های دولت و تلاش برای کتمان واقعیت جواب نداد، معاونت حقوقی حسن روحانی اعلام کرد که رئیس جمهور در نامه‌ای به دادسرای فرهنگ و رسانه از شکایات خود علیه روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه گذشت کرده است.

 

این خبر نیز البته در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه تایید نشد و اسماعیلی اعلام کرد که چنین نامه‌ای تا کنون به قوه قضائیه نرسیده است.

 

در همین ایام و مصادف با تبلیغات دولت درباره گذشت از شکایات علیه اصحاب رسانه، صبح امروز میثم نیلی مدیرمسئول رجانیوز درباره شکایت نهاد ریاست جمهوری حضور یافته و تفهیم اتهام شد.

 

دولت در این مورد از مطلبی که این پایگاه خبری درباره عملکرد دولت در ماجرای «هفت تپه» منتشر کرده بود، ادعای تشویش اذهان عمومی و افترا داشته و محتوای شکایت به مدیرمسئول این رسانه ابلاغ شده است.

 

میثم نیلی در این باره گفت که رجانیوز حتما در مهلت قانونی، دفاعیه خود را به دادسرا ارائه خواهد کرد و از مسیر مطالبه حقوق عامه در عرصه رسانه عقب‌نشینی نخواهد کرد، هر چند افرادی با غوغاسالاری بخواهند خود را اهل مدارا و پاسخگوی رسانه‌ها جا بزنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار