دیدار عضو هیئت رئیسه مجلس با آیت‌الله سیفی مازندرانی +تصاویر

کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله سیفی مازندرانی استاد خارج فقه حوزه علمیه قم دیدار کرد.

به گزارش راه شلمچه از قم، دکتر علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس پیش از ظهر امروز (جمعه، 20 آبان) با حضرت آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی فقیه و استاد سطح عالی حوزه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار آیت‌الله سیفی مازندرانی ضمن تأکید بر تلاش مشترك مجلس و دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موقعیت حساس کنونی تعامل با دولت را افزایش دهند تا مشکلات مردم را کاهش دهند.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به فعالیت‌ و پیگیری‌های رئیس و نمایندگان مجلس یازدهم با وجود ویروس منحوس کرونا و همچنین بی رمق بودن بعضی از دولت‌مردان گذشته، اظهار امیدواری کرد تلاش مجلس و دولت قابل تقدیر است و مطمئن هستم اتفاقات خوبی به زودی برای مردم رقم می‌خورد.

آیت‌الله سیفی مازندرانی خواستار همكاری بیشتر نمایندگان مجلس با دولت جدید شد و از مسئولان خواست تا از این فرصت فراهم شده برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.


همچنین در ابتدای این دیدار علی کریمی‌فیروزجایی ضمن قدرانی از آیت‌الله سیفی مازندرانی به دلیل برگزاری این دیدار، گزارشی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجام شده مجلس يازدهم برای بهبود وضعیت كشور گفت: جای امیدوراي است که با همت همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و با رهنمودهای حکمیانه علمای دین، آینده‌ روشنی را شاهد باشیم.





علی هدایتی/

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار