دیدار کرمانی‌ها با مقام معظم رهبری

امام جمعه کرمان گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت مردم استان کرمان با رهبر معظم انقلاب در تهران دیدار می‌کنند.            

به گزارش راه شلمچه،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: در آستانه دو رویداد بزرگ برای مردم کرمان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه کرمان برای میزبانی از زائران حاج قاسم سلیمانی در ایام چهارمین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت آماده می‌شود، گفت: مردم کرمان به زودی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دیدار با مقام معظم رهبری آرزوی دیرینه مردم کرمان بوده و در جلسات مختلف از مقام معظم رهبری درخواست شده است، افزود: توفیق شد که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب در تهران دیدار کنند.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه هم درخواست دارند که در این دیدار حضور داشته باشند، ادامه داد: سهمیه‌ای برای این ملاقات در نظر گرفته شده است و طبیعتاً همه مردم نمی‌توانند در این دیدار حضور داشته باشند.

 

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تلاش شده که سهمیه مرکز استان از سهمیه شهرستان‌ها بیشتر نباشد و ترکیب جمعیتی حفظ شود، گفت: تلاش شده که سهم حضور خانم‌ها هم قابل توجه باشد و این سهمیه هم برای آنها حفظ شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام ائمه جمعه استان، فرمانداران و فرماندهان از این سهمیه کنار گذاشته شدند تا تعداد بیشتری از مردم در این ملاقات حضور داشته باشند و خودشان پیشنهاد دادند که این اتفاق بیفتد، بیان کرد: ایراد و اشکالاتی هم هست و ما می‌پذیریم اما هر کار هم بکنیم امکان حضور همه مردم در این ملاقات وجود ندارد و امیدواریم مردم بر ما ببخشند.

 

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه اتفاق مبارکی برای مردم کرمان در پیش است، اظهار داشت: بعد از تاییدیه ملاقات مردم استان کرمان با رهبر معظم انقلاب، ستاد راهبری برای مدیریت این دیدار بزرگ اتفاق افتاد.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد عملیاتی ذیل ستاد راهبری تشکیل شد و این رویداد در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی انجام می‌شود، گفت: ۱۸ کارگروه مردمی ذیل ستاد تشکیل شده است تا برنامه دیدار با رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه تعداد محدودی از مدیرانی هم به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند که تعداد آنها اندک است و در بین مردم حضور دارند، افزود: کاروان دیدار رهبری از گلزار شهدا و از جوار مرقد شهید سپهبد قاسم سلیمانی به سمت تهران و دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شود.

 

برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه در کرمان برگزار می‌شود

 همچنین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه تحت عنوان هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

 

سردار محمدعلی نظری صبح امروز ۳۰ آذرماه در شورای اداری استان کرمان از تشکیل کمیته‌های ۱۶ گانه برای برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از چهار ماه قبل سخن به میان آورد و پیش بینی کرد: تعداد زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی در ایام شهادت وی نسبت به سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

 

وی با تبیین برنامه‌های سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: برنامه‌ها با ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها همخوانی خواهند داشت.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه تحت عنوان هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این مطلب که راهپیمایی در روز شهادت سردار دلها با امنیت کامل برگزار می‌شود، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های مردم‌یاری و مردم یاوری و ... در این ایام خواهیم داشت. همچنین برنامه‌های فاخر و شاخص در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

 

سردار نظری ویژه برنامه ساعت شهادت، تجلیل از مادران جبهه مقاومت، اجلاسیه یاران حاج قاسم را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت برشمرد و اظهار کرد: در ۱۸ دی ماه ویژه برنامه خاکسپاری سردار حاج قاسم سلیمانی را خواهیم داشت.

 

وی ضمن درخواست همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در برگزاری سالگرد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: مهمانسراها، خودروها و اماکن عمومی در برگزاری سالگرد شهادت سردار دلها همکاری لازم را داشته باشند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به افزایش ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و زمینی در این ایام، در ادامه ایجاد موکب در وردی‌های استان، ارسال پیامک خوش آمد گویی به زائران و معرفی نرم افزار "مرد میدان"، آماده باش بیمارستان، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، ایجاد موکب و تهیه ویلچر، تامین پتوی مورد نیاز زائران، تامین وسایل گرمایشی، آماده باش گروه‌های امداد شهری و جاده‌ای را از دیگر اقدامات در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برشمرد.

 

وی تاکید کرد: عملیات عمرانی و زیباسازی به صورت سه شیفت در گلزار شهدای کرمان در حال انجام است.

 

سردار نظری در پایان اظهار کرد: بهترین کار برای خنثی سازی عملیات روانی دشمن، استفاده از ظرفیت مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار