رابطه احمدی‌نژاد با مشایی تیره و تار شد؟!

احمدی‌نژاد بابت مشایی و حمید بقایی کم هزینه نداد و شاید هم سرش به سنگ خورده و در آینده نزدیک شاهد تغییراتی از وی باید بود و احمدی‌نژاد همیشه غیر قابل پیش‌بینی است.

به گزارش راه شلمچه، به نظر می‌آید احمدی‌نژاد در آینده تغییرات سیاسی برای خود رقم بزند و شاید هم به این نتیجه رسیده که در باره اسفندیار رحیم‌مشایی تجدید نظر کند و راه بازگشتی را برای خود فراهم کند. 

احمدی‌نژاد بابت مشایی و حمید بقایی کم هزینه نداد و شاید سرش به سنگ خورده تا در باره آینده سیاسی خود قصد تغییر دارد و قطعا اگر احمدی‌نژاد به سال‌های دوره اول ریاست جمهوری خود برگردد بسیار محبوب و کارآمد خواهد بود و اگر هم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به‌تواند نظر شورای نگهبان را بدست آورد قطعا در رأی آوری پیشتاز خواهد بود.

در این باره علت چرایی فاصله احمی‌نژاد و مشایی، آرمان ملی نوشت: آن‌طور که برخی اصولگرايان می‌گويند احمدی‌نژاد معتقد بوده او، بقایی و مشایی يک روح در 3 بدن هستند اما چرا مدت‌هاست احمدی‌نژاد نامی از مشايی نمی‌آورد يا تلاش براي آزادی او نمی‌کند؟
آيا مشایی درمرخصی است يا روابطش با محمود تيره و تار شده که نامه‌ای با محوريت آزادی او منتشر نمي‌شود؟ اصولگرايان هم ترجيح می‌دهند اشاره‌ای به مشايی نداشته باشند، تنها جهان نيوز چند روز پيش نوشت:« شنيده شده که اتاق محل اقامت آقای اسفنديار رحيم‌مشايی معاون و مشاور رئيس‌جمهور سابق در زندان اوين را به آقای محمدعلی‌ نجفی داده‌اند. 

کانال تلگرامی دولت بهار؛ منتسب به هواداران احمدی‌نژاد در خبری مدعی انتقال محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران) به اتاق مشايی (رئيس دفتر رئيس‌جمهور سابق) در بند چهار زندان اوين شد. اين کانال تلگرامی در ادامه نوشت: اتاق محل اقامت آقاي اسفنديار رحيم‌مشايی معاون و مشاور رئيس‌جمهور سابق در زندان اوين را به آقای محمدعلی نجفی داده‌اند و ايشان را به اتاق ديگري منتقل کرده‌اند که امکانات چندان مناسبی ندارد!»


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار