در بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی مطرح شد:

رشد چشمگیر فعالیت های بندر امیرآباد

معاون وزیر راه و شهر سازی با تاکید بر اینکه مقام عالی وزارت توجه ویژه ای به بندر امیرآباد دارد و پروژه اسکله رو - رو ریلی را رصد می کند افزود: امیدواریم با پیگیری های مجدانه شاهد بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه باشیم...

مهندس راستاد در بازدید از بندر امیرآباد فعالیت های بندر را چشمگیر توصیف کرد و بعنوان بندر نمونه از آن یاد کرد.


به گزارش ارسالی روابط عمومی بندر امیرآباد به راه شلمچه، در بازدید مهندس راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از زیر ساخت ها، پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بندر امیرآباد روند رو به رشد تخلیه و بارگیری خصوصا کالای اساسی در بندر مثبت ارزیابی شد و تاکید شد بنادر شمالی دریای خزر  بتوانند سهم خود را از تبادل کالا کسب کنند.


معاون وزیر راه و شهر سازی با تاکید بر اینکه مقام عالی وزارت توجه ویژه ای به بندر امیرآباد دارد و پروژه اسکله رو - رو ریلی را رصد می کند افزود: امیدواریم با پیگیری های مجدانه شاهد بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه باشیم که می تواند علاوه بر سرعت تخلیه و بارگیری مدل حمل و نقل جدیدی را در دریای خزر شکل می دهد و از تجهیزات مدرن در این پروژه استفاده خواهد شد.


مهندس راستاد مدت زمان انتظار کشتی در این بندر را مورد قبول توصیف کرد و تاکید داشت با استفاده از توانمندی های نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن بندر امیرآباد می توانیم این زمان را به حداقل برسانیم که این امر مهم سبب جذب کالا و رضایت صاحبان کالاها  و در نتیجه رشد تخلیه و بارگیری خواهد داشت. همچنین با توجه به ساخت مخازن روغن خوراکی  و ظرفیت نگهداری روغن باید احداث خطوط  لوله انتقال روغن خوراکی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا علاوه بر کاهش ترافیک سرعت تخلیه این کالا هم افزایش یابد.


وی درپایان اظهار داشت علاوه بر مواردی که در راستای فعایت های بندری انجام می پذیرد باید به فکر تقویت ناوگان حمل و نقل دریایی  نیز باشیم تا به موازات فعالیت های بندری از این مقوله مهم غافل نشویم و امیدواریم با تعاملی که با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران داریم توجه ویژه آن سازمان هم به ناوگان دریای خزر معطوف گردد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار