بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱ بهمن؛

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده؛ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از پست‌های منتشر شده توسط هنرمندان در اینستاگرام را مشاهده کنید.

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلودبه گزارش راه شلمچه به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی را مشاهده کنید.

مهدی سلطانی بازیگر سینما، تلویزیون و شبکه خانگی، پوستری از سریال جدیدش در شبکه خانگی با نام «خواب زده» و اطلاعاتی از زمان پخش این سریال را باز نشر داد:
" رونمایی از پوستر قسمت اول سریال "خواب‌زده"

سریال "خواب‌زده" به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله از ۱ بهمن توسط موسسه #تصویر_دنیای_هنر، سایت #سلام_سینما و #روبیکا منتشر خواهد شد. این سریال هر سه شنبه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. خلاصه داستان: رها و هماى قصه با دیدن یک خواب مشترک با هم آشنا می‌شن و این شروع ماجراهاى عشقى و ورودشان به زندگى یکدیگر است...

بازیگران: لادن مستوفی، امیرعلی دانایی، مهدی سلطانی، ایرج نوذری، پریوش نظریه، فرید سجادی حسینی، مارال فرجاد، کوروش سلیمانی، مجتبی طباطبایی، ارسلان قاسمی، باران حاج رضایی، بیتا احمدی

باحضور:علیرضا شجاع نوری، با معرفی:سیما بابایی، تهیه کننده:الهام غفوری، کارگردان:سیروس مقدم، نویسنده: سعید نعمت اله

مدیرفیلمبرداری:فرشاد گلسفیدی، تدوین:خشایار موحدیان و سعید سیاح، طراحی و ترکیب صدا:حسین ابوالصدق، آهنگساز: افشین عزیزی،

خواننده:علی زند وکیلی، طراح صحنه ولباس: آرزو غفوری، مدیر صدا برداری: فرشید احمدی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، عکاس: علی بیات، اصلاح رنگ ونور:سامان وفایی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: محسن فرج اللهی و مصطفی نوحه خوان، مدیرتولید: محمود اتحادی، جانشین تولید:محمدرضابهرام آهی، مدیر تدارکات: مهدی رهبری، مدیر برنامه ریزی: داودباقری، دستیاراول کارگردان: احسان سجادی حسینی، طراح گرافیک وعنوان بندی:سیروس سلیمی، طراح پوستر: امین دایی

امید که مورد پسندتون قرار بگیره. مواظب خودتون باشید"

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

فریبرز عرب نیا بازیگر برجسته ایران نیز عکسی از جاده مه آلود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد"

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز با انتشار عکسی از خودش در کنار کودک چابهاری، متنی درباره سیل مهربانی و مشق مهربانی، راه‌هایی را برای کمک‌های مردمی به ساخت مدارس و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان منطقه آزاد چابهار معرفی کرد:
"کمپین ملی سیل مهربانی
۲۸۶ مدرسه نیازمند تعمیر و بازسازی؛ ۵۶ مدرسه با ۱۸۶ کلاس درس نیازمند تخریب و ساخت مجدد، دفتر‌های خیس، مداد‌های شکسته و کتاب‌های نم کشیده، باید دوباره نونوار شوند.

برآنیم تا با همراهی همه ملت ایران و همگام با سیل مهربانی، مدرسه‌های دیار بلوچستان را تعمیر و یا از نو بسازیم.

همچنین لوازم التحریر ضروری بچه‌های بلوچستان از جمله دفتر مشق خودکار مداد و ... را تامین کنیم. ضمن سپاس از همراهی شما ملت ایران با کمپین سیل مهربانی، #مشق_مهربانی را بنویسیم. بنیاد خیریه مه‌بان منطقه آزاد چابهار آماده است تا کمک‌های نقدی شما برای تامین هزینه‌های تعمیر مدارس و خرید لوازم‌التحریر را به دست دانش آموزان آینده ساز این دیار برساند.

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

علی عبدالمالکی هنرمند موسیقی کشور عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:
" به امید روز‌های بهتر "

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

عماد طالب زاده هنرمند موسیقی ایران نیز با انتشار تصویری از خودش، جملاتی انگیزشی برای مخاطبانش به اشتراک گذاشت:
" باید همیشه تو اوج مشکلات یه لبخنده از ته دل بزنی بگی تو هم تموم می‌شی و روزای خوب می‌یاد ... یادت باشه اگه درست بخوای، درست می‌شه "

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون نیز پوستر فیلم جدیدش با نام «آتابای» را بازنشر داده و در آن پست از طراح پوستر تشکر کرد:
" تبریک و خسته نباشید به محمد حسین هوشمندی عزیز برای طراحی زیبای پوستر اتابای "

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

سینا شعبانخانی هنرمند مسیقی کشور نیز با انتشار تصویری از خودش و بیتی از فردوسی، سالروز بزرگداشت این شاعر بزرگ را یاد آوری کرده و از مخاطبانش خواست تا برایش ابیاتی از فردوسی را بنویسند:

"نداند به جز ذات پروردگار/ که فردا چه بازی کند روزگار
امروز زادروز فردوسی بزرگ هست بنظرم اومد بگم هرکس یک بیت از شاهنامه بنویسه تو کامنت تا همه بخونیم و مهم نیست چقدر خونده باشید فقط یک بیت بنویسید همین
!!! "

رو نمایی از پوستر جدید سریال خواب زده/ عکس بازیگر مختارنامه از هوای مه آلود

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار