رونمایی کتاب «فاتح شهر دل‌ها» در سپاه ناحیه گنبدکاووس + تصاویر

کتاب "فاتح شهر دل‌ها" در وصف سردار شهید صمد اسودی در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه گنبد کاووس رو نمایی شد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، این کتاب اثر جانباز بسیجی سید علی کریمیان که در وصف سردار بزرگ شمال کشور "شهید صمد اسودی" سرورده شده با حضور همسر و خانواده محترم شهید در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج سپاه گنبد کاووس رونمایی شد.
دراین آئین ابتدا نویسنده و شاعر کتاب "فاتح شهر دل‌ها" ضمن عرض خیر مقدم به حضار و خانواده محترم شهید، خاطراتی از سردار شهید صمد اسودی را بیان نمودند.
سیدعلی کریمیان در ادامه، نوشتن از شهدا برای کودکان را از خواسته های مقام معظم رهبری دانستند ودر این خصوص به مطلبی از مقام معظم رهبری پرداختند که در دیداراعضای برگزاری کنگره بزرگداشت 2000 شهید استان بوشهر تاکید براین داشتند که یاد و نام شهدا باید وارد زندگی بچه ها شود و کاری کنید که یاد شهدا و این اشخاص [مجاهد] در ذهن نسلهای جدید ماندگار بشود.
این فعال فرهنگی در ادامه گفت: براساس همین تاکیدات مقام معظم رهبری متوجه شدم درراه درستی گام برداشته ام و انشاءالله بیاری خدا به این راه ادامه خواهم داد.


در ادامه این برنامه سرهنگ پاسداررمضانعلی قاسم پور فرمانده ناحیه گنبد کاووس ضمن عرض خیر مقدم به همسر و خانواده محترم شهید اسودی و تسلیت به مناسبت سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) بااشاره بر لزوم انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های جدید این حرکت رابسیار ارزنده دانست.
سرهنگ قاسم پور در ادامه افزود: دشمن به دنبال حذف این فرهنگ است و متاسفانه عده ای در داخل بااجرای سند ۲۰۳۰ عملی کردن نیت دشمن وقطع ارتباط بین فرزندان ما با شهدا را می خواهند که تاحدودی جلوی آنها گرفته شد و ان شاالله خلائی که وجود دارد با بصیرت مردمی در آینده پر شود.


وی یادآور شد: هیچگاه راه شهدا فراموش شدنی نیست و قطعا این حرکات وکارهای زیبا در حوزه کودکان از سوی دستگاههای متولی حمایت شده و تداوم پیدا کند.
وی شهدا را همچون امامزادگان مرجعی برای توسل دانست چون ادامه دهنده راه امامزادگانند.
در پایان این مراسم ضمن رو نمایی از این کتاب به همسر و خانواده شهید و حضار یک نسخه ازاین کتاب با دستان زهرا سادات کریمیان اهدا شد.


گفتنی است قبل از رو نمایی از کتاب، شعر این کتاب توسط زهرا سادات کریمیان دانش آموز کلاس اول مدرسه بیک زاده برای حضار از حفط  خوانده شد.


این کتاب اولین شماره از سری کتابهای سرداران دشت جرجان می باشد که با حمایت انجمن دوستداران کتاب مهر و مدیریت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در سالگرد این شهید منتشر شده است، از این نویسنده 2 شماره از مجموعه کتابهای محلمون بهاره نیز قبلا منتشر شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار