رونمایی کتاب «پاسدار قرآن» در گنبدکاووس

در سالروز فتح خرمشهر و سالروز تولد سردار شهید شهامت عیسی بیکی؛ از کتاب "پاسدار قرآن" رونمایی شد.

به گزارش راه شلمچه، سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که مصادف با سالروز تولد سردار رشید اسلام شهید شهامت عیسی بیگی است از کتاب "پاسدارقرآن" اثری دیگر از جانباز 8 سال دفاع مقدس سید علی کریمیان خالق مجموعه کتابهای ایثار و شهادت" محلمون بهاره/شهیداش افتخاره" رونمایی شد.
در این مراسم که به همت انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با حضورریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی ،مسئول واحد فرهنگی بنیاد شهید وامورایثارگران روحانیت معظم و خانواده محترم شهید شهامت عیسی بیگی و کودکان و نوجوانان انجمن در محل دفتر این انجمن برگزار شد.

 این مراسم فرهنگی معنوی با قرائت قرآن کریم توسط زهرا سادات کریمیان آغاز گردید و سپس آقای کوهستانی از کودکان عضو انجمن به مداحی پرداخت و در ادامه سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و مشاور فرهنگی فرماندار شهرستان گنبد کاووس ضمن عرض خیر مقدم در خصوص این برنامه توضیحاتی ارائه نمود.کریمیان در خصوص برگزاری این برنامه چنین گفت:ما برای اولین بار برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت وشهدا تصمیم گرفتیم که سالروز تولد شهدا را جشن بگیریم ودر همین خصوص کیکی با تصویر این شهید بزرگوار توسط خانواده محترم شهید تهیه شد و در کنار مراسم رونمایی از کتاب این شهید بزرگوار جشن تولد او نیز برگزار شد.
وی در ادامه با سخنی از شهید مطهری که فرمودند شهدا شمع محفل بشریتندسخنان خود را ادامه داد و گفت شهدا همچون شمع سوختند که راه برای ما نشان بدهند. و با تشکر و نثار صلوات به روح پاک پدر و مادر شهید از فرزند خیر این عزیزان تقدیر و تشکر نمود و صبر زینبی همسر و دختر شهید را ستود و برای آنان آرزوی موفقیت همراه با صحت و سلامتی نمود.


در ادامه حجه الاسلام صفی الحسینی به سخنرانی پرداخت وضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان چنین برنامه های ابتکاری و انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس تقدیر و تشکر نمود ورونمایی از چنین کتابهای برای آشنایی کودکان با فرهنگ ایثار وشهادت را درراستای مجاهدت های 8 سال دفاع مقدس دانسته و از بانیان مراسم تقدیر و تشکر نمود.


در پایان این مراسم کودکان عضو انجمن به شعر خوانی در وصف امام زمان (عج) و شهدا پرداختند و سپس از کتاب "پاسدار قرآن" رونمایی و کیک تولد این شهید توسط برادر شهید و مسئولین برش داده شد.
گفتنی است این مراسم به همت کودکان و نوجوانان عضو انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و خانواده محترم شهید برگزار شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار