رَکب مربی پرسپولیس به آرش برهانی در برنامه فوتبال برتر!

حمید مطهری در برنامه زنده فوتبال برتر شب گذشته در یک اقدام هوشمندانه به نوعی هم می‌خواست مانع کُری‌خوانی شود و هم اینکه مربی استقلال را دور زده باشد.

به گزارش راه شلمچه، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس مهمان برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب(22 دی) بود و درباره بازی شهرآورد پایتخت گفت: ما مشکلات فراوانی داشتیم و شاید مهمترین آن و یا تیر خلاص این مشکلات، جدایی بشار از تیم ما بود. بشاری که ما به عنوان کادر فنی تا ۳ هفته قبل از فینال آسیا نمی‌دانستیم که این بازیکن از جمع ما جدا می‌شود و برای ما بسیار دردناک بود.

او گفت: ما بازیکنان بسیاری را از دست دادیم، اما هیچ زمانی نه من و نه یحیی گل محمدی صحبتی را درباره جدایی بازیکنان مطرح نکردیم. به این دلیل که به کار گروهی در تیم اعتقاد داریم.

او ادامه داد: ما امروز فقط به خاطر هوادارانمان ناراحت هستیم؛ به دلیل این که می‌توانست نتیجه فوق العاده‌ای رقم بخورد، اما از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مطهری درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: در نیمه دوم، تیم ما کاملا سوار بر بازی بود. حضور دیاباته در زمین به این اتفاق برای تیم ما بسیار کمک کرد؛ به این دلیل که دیاباته آن کیفیت همیشگی خود را نداشت.

 آرش برهانی یکی از مربیان تیم استقلال از طریق تماس تلفنی در ادامه به این برنامه اضافه شد و در باره بازی گفت: داور پنالتی برای تیم ما نگرفته بود و اگر پنالتی اعلام می‌شد حتما شرایط بازی تغییر می‌کرد.

میثاقی مجری فوتبال برتر به برهانی گفت هر سه کارشناس داوری توپی که به دست وحید خورد را پنالتی ندانستند و تصمیم داور را درست اعلام کردند اما آرش برهانی گفت قطعا پنالتی بود و من کاری به نظر کارشناسان ندارم و هنگامی که توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد یعنی پنالتی بود.

میثاقی با نشان دادن تصاویر بازی های خارجی مشابه حرکت امیری در بازی شهرآورد گفت کارشناسان خارجی هم این نوع برخورد توپ به دست را خطا نمی‌دانند اما آرش برهانی بر اصرار خود پافشاری می‌کرد که در این بین حمید مطهری گفت: آرش مربی جوان است و به نظرم باید به مسایل فنی تیم خود به پردازند و اگر واقعا این صحنه پنالتی بود قطعا اعلام می کردم.

آرش برهانی گفت: هر کارشناسی بیاورید مهم نیست، پنالتی واضح بود. مطهری در جواب برهانی گفت: آرش‌جان خیلی هم نباید کورکورانه قضاوت کرد.

در بخش پایانی با مهمانان، نوبت به قرعه‌کشی مسابقه برنامه فوتبال برتر شد که از بین هوادارانی که در نظرسنجی قبل از مسابقه شرکت کرده بودند میثاقی ابتدا از حمید مطهری خواست یک عدد را انتخاب کند و مطهری گفت با اینکه عدد 7 مورد علاقه‌ام است اما به خاطر دوست خوبم حسین، عدد 4 را اعلام می‌کنم و نوبت به آرش برهانی رسیده بود ایشان عدد 44 را انتخاب کرد.

شاید آرش برهانی می‌خواست عدد 4 را انتخاب کند و از آن طرف هم انتظار می‌رفت حمید مطهری عدد 6 را اعلام کند که به نطر می‌آید مطهری با انتخاب عدد 4 به نوعی به برهانی رکب زد.

البته مربی پرسپولیس بیشتر سعی می‌کرد بیشتر به مسایل فنی به‌پردازد و بارها تأکید می‌کرد ما باید به وظایف خودمان به‌پردازیم و پرداختن به حاشیه‌ها اصلا به نفع تیم نیست و شاید با انتخاب عدد 4 می‌خواست مانع کُری خوانی در این برنامه شود و به نوعی با هوشمندی از حاشیه‌ها دوری کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار