زمان اعلام نتایج صلاحیت کاندیداهای مجلس

بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیأت‌های اجرایی و در حال بررسی است.

به گزارش راه شلمچه، دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی در ۲۷ آذر خبر داد و گفت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا ۲۶ آذر ادامه دارد.

مرتضی محمدزاده اظهار کرد: هیأت‌های اجرایی تا ۲۶ آذر مهلت دارند تا صلاحیت داوطلبان را با استناد به نتایج استعلام‌های صورت گرفته از مراجع چهارگانه و بررسی‌های محلی، بررسی کنند و در ۲۷ آذر نتایج این بررسی‌ها را به هیأت نظارت استان و همچنین داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، اعلام خواهند کرد.

وی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های اجرایی احراز نشده است چهار روز مهلت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند و هیأت نظارت نیز در مهلت قانونی ۲۰ روزه خود نسبت به بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده و همچنین سایر داوطلبان اقدام و اعلام نظر خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص آمار داوطلبان تأیید یا رد صلاحیت‌شده در هیأت‌های اجرایی را نادرست خواند و گفت: هیأت‌های اجرایی تا ۲۶ آذر مهلت دارند تا صلاحیت داوطلبان را بررسی کنند و قطعاً این هیأت‌ها از همه مهلت زمانی خود برای بررسی دقیق‌تر صلاحیت‌ها استفاده خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان، صرفاً به هیأت نظارت و خود داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، اعلام خواهد شد و اخبار منتشر شده در خصوص آمار تأیید یا رد صلاحیت‌ها واقعیت ندارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار