فاتح‌نژاد؛

زیارت کربلا یا همراهی با گروه‌های جهادی؟!

به گزارش راه شلمچه - کورش فاتح نژاد؛ با توجه به اینکه هر ساله در اعیاد شعبانیه توفیق رفتن به کربلا، نجف اشرف، سامرا و کاظمین را داشتم اما امسال هم مثل سال گذشته (سیل استان خوزستان)سعادت زیارت نصیبم نشد.  با استعانت از پروردگار و ائمه اطهار(ع) و با توجه به شرایط و نیاز جامعه در شکستن ویروس کوویدد ۱۹ تصمیم به خدمت رسانی در گروه‌های جهادی نصیب اینجانب گردید.
 ملت ایران، با فرهنگ غنی خود و برداشت‌های مشترک به این باور رسیدند که در چارچوب ملی اتحاد و یکپارچگی خوبی باید داشته باشند. هر گاه گروه یک جامعه تجربه مشترک کافی به دست آورد آن فرهنگ جوانه خواهد زد.
 در خانه بمانیم تا خودمان به خودمان کمک نکنیم! هیچ کس در این دنیا به ما کمک نخواهد کرد اگر در زندگی عوض نشویم تعویض خواهیم شد.
 نظر اینجانب بر بیوترولیسم زیستی است که یک جنگ جهانی می‌باشد ولی بدون خونریزی و بدون تفنگ. دست انسان به وضوح در آن دیده می شود. هر چند ایراداتی بر مسئولین و مدیران بهداشت، پدافند غیرعامل، نهادهای آموزشی و... وجود دارد ولی انشاالله به یاری خداوند موفق خواهیم شد تا این ویروس منحوس را شکست دهیم. مهارت‌های اجتماعی، مهارت های زندگی، خودکنترلی، خود تقویتی، عزت نفس، و... موارد های هستند که می بایست پر رنگ تر در محتویات آموزشی مدارس قرار گیرند.
جا دارد از فعالان شکست کرونا؛ جامعه بهداشتی، پزشکی، سازمان‌های مردم نهاد، طلاب، نیروهای مسلح، شهرداری، راهنمایی ورانندگی، اصناف، دانشگاهیان و فرهنگیان، پاسداران و بسیجیان و تمامی کسانی که در این روزهای سخت به نحو شایسته خدمت به خلق را در سر لوحه کارشان قرار داده اند قدردانی شوند.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار