دکتر سید جمال علوی سنگ چشمه کارشناس مسائل شهری:

ساری نباید با دیدگاه بالاشهر ویا پائین شهر اداره شود

هرچند در این سالها برخی پروژه های عمرانی و خدماتی در بلوار کشاورز و کوچه خیابان های آن انجام گرفته اما احساس می شود که در آینده باید برنامه های کاربردی تر برای تأمین رفاه عمومی مردم این منطقه عملیاتی شود.

به گزارش راه شلمچه، دکتر سید جمال علوی سنگ چشمه یکی از کارشناسان صاحب نظر امور شهری در جمع تعداد کثیری از اهالی بلوار کشاورز ساری گفت: جنوب ساری در مظلومیت به سر می برد و حق مردم ساکن در این منطقه در این سالها به درستی ادا نشده است.


وی با بیان اینکه حدود 35 درصد جمعیت ساری در جنوب شهر زندگی می کنند، اظهار داشت: هرچند در سخن، وعده های جذابی برای توسعه همه جانبه رفاهی بلوار کشاورز داده شده اما در عمل آنگونه که باید به مشکلات عمومی شهروندان این منطقه رسیدگی نشد.


علوی با اشاره به اینکه مشکلات آبگرفتگی های معابر، زیرساخت های ارتباطی، معضلات فرهنگی و اجتماعی و کندی رونق اقتصادی این منطقه مشهود است، یادآور شد: هرچند در این سالها برخی پروژه های عمرانی و خدماتی در بلوار کشاورز و کوچه خیابان های آن انجام گرفته اما احساس می شود که در آینده باید برنامه های کاربردی تر برای تأمین رفاه عمومی مردم این منطقه عملیاتی شود.


وی در این جمع گفت: ساماندهی کمربندی جنوبی، زیباسازی و توسعه فضای سبز، آسفالت محلات، احداث کانال ها هدایت آب های سطحی، تعیین تکلیف پروژه نیمه تمام بازار در محدوده کوی اسلام، تعیین تکلیف اراضی الحاقی از مواردی است که می توان در شورای اسلامی دوره ششم شهر ساری بر روی آن تدابیری اتخاذ کرد تا مشکلات عمده مردم این منطقه مرتفع شود.


دکتر علوی خاطر نشان کرد: ساری نباید با دیدگاه بالاشهر ویا پائین شهر اداره شود بلکه توسعه یکسان خدمات عمرانی و خدماتی در همه نقاط این شهر باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد چرا که اعتقاد داریم شهروندان ساروی را نباید درجه بندی کرد و همگان باید به صورت عادلانه از خدمات مدیریت شهری بهره مند شوند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار