سرزمین های اشغالی زیر موشک‌باران مقاومت +فیلم

بر اساس اعلام رسانه‌ها، برخی منابع خبری گزارش دادند که طی مدت ۱۰ دقیقه حدود ۱۰۰ فروند راکت از جنوب این کشور به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.

به گزارش راه شلمچه، آژیر خطر در شهرک های اسرائیلی در مرز لبنان به صدا درآمد، موشک باران مناطق شمالی سرزمین های اشغالی بیش از نیم ساعت به طول انجامید، بسیار از شهرک‌نشینان وحشت‌زده به پناه‌گاه فرار کردند.

رادیو ارتش صهیونیستی خبر داد سامانه گنبد آهنین، برای رهگیری موشک‌ها فعال‌شده است، برخی از شهرک‌نشیان صهیونیست ساکن در الجلیل گفته‌اند سه موشک رهگیری شده است.

آنچه اتفاق افتاد از نظر حجم زیاد موشک های شلیک شده به سرزمین های تحت اشغال، در قوی‌ترین و بالاترین سطح خود از سال 2006 بود؛ مسئولان صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواستند از پناهگاه‌ها خارج نشوند.

گزارش لحظه به لحظه:

* شبکه 12 تلویزیون عبری اعلام کرد که شهرداری رژیم صهیونیستی در عسقلان از باز شدن پناهگاههای عمومی خبر داده است.

* تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که انتظار می رود پاسخ ارتش اسرائیل به حملات موشکی در لبنان و غزه باشد.

*  رسانه های عبری از تعویق زمان برگزاری جلسه کنست تا ساعت 21 و 15 دقیقه خبر دادند

*  تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیات دولت صهیونیستی درباره پاسخ به شلیک موشک از لبنان بدون سوق دادن حزب الله به جنگ تصمیم گیری خواهد کرد.

* یائیر لاپید رهبر مخالفان کابینه صهیونیستی: وقتی مساله مربوط به امنیت باشد، از دولت برای پاسخ قاطع ارتش کاملا حمایت می کنیم.

* دستور وزیر جنگ صهیونیست‌ها به ارتش این رژیم درباره حملات راکتی امروز

طبق گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی وزیر جنگ این رژیم به ارتش دستور داده تمامی گزینه‌های ممکن را برای پاسخ به حملات راکتی امروز بررسی کرده و آنها را امشب به کابینه امنیتی تحویل دهد.

*  رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که 3 خمپاره به منطقه ای باز در المطله اصابت کرده است.

* شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی از گلوله باران خمپاره‌ای به طرف روستای المطله در مرز لبنان و رفتن اهالی آن به پناهگاه خبر داد.

*  سازمان همکاری اسلامی شنبه آینده نشست فوق العاده‌ای را در جده برای برسی تجاوزات اسرائیلی به مسجد الاقصی و مردم فلسطین برگزار خواهد کرد.

* سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام صهیونیست: مکان و زمان پاسخ به حملات موشکی از جنوب لبنان را تعیین خواهیم کرد.

* سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت سخن درباره شلیک موشک از غزه و لبنان است اما تنها طرف اجرا کننده آن حماس است.

* وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای نسبت به نیت اسرائیل برای تشدید تنش که صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی را تهدید می کند، هشدار داد

* خسارات ناشی از سقوط موشک‌ها در شهرک «شلومی» در شمال فلسطین اشغالی

صفی الدین؛ رئیس شورای اجرایی حزب الله: 

حمله اسرائیلی به مسجد الاقصی باعث متشنج شدن منطقه خواهد شد

مسجد الاقصی تنها نیست و در پشت سر آن صدها میلیون مسلمان هستند که آماده اند خونشان را فدایش کنند

* نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در واکنش به موشک باران شمال فلسطین اشغالی از خاک این کشور همه طرف‌ها را به خویشتن داری فراخواند.

* رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس سرویس‌های امنیت داخلی این رژیم "شاباک" جلسه‌ای امنیتی را برای برآورد اوضاع پس از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی برگزار کردند.

«نتانیاهو» راهی وزارت جنگ شد؛ نخست وزیر رژیم اسرائیل بعد از حملات راکتی کم سابقه به شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان به وزارت جنگ این رژیم رفته تا اوضاع را بررسی کند.

* «هیلل بیتون روزین» خبرنگار شبکه 14 تلویزون رژیم صهیونیستی: زمانی‌که شلیک 9 موشک شبانه از جنوب مهار می شود اما اینبار موشک‌ها از شمال شلیک می‌شوند نشانه ضعف شدید کابینه و ارتش است که بهای این ضعف را شهرک نشینان می پردازند.

* خبرنگار العالم: ارتش صهیونیستی اعلام کرده است که گروه‌های فلسطینی در لبنان مسئول شلیک موشک به طرف الجلیل هستند.

* لحظه اصابت موشک به خودروی اسرائیلی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی

 

 

 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار