سرنوشت مذاکرات برجام به کجا ختم خواهد شد؟

 سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی کوتاه مدت 14 اکتبر اعلام کرد که اگر ایران از واشنگتن بیش از آنچه تهران پیشنهاد می کند، طلب کند، مذاکرات در باره برنامه هسته ای ایران ناموفق خواهد بود.

به گزارش راه شلمچه، جن ساکی در ادامه افزود:« ما خواهان بازگشت متقابل به رعایت مفاد نقشه عمل قابل قبول برای همه در خصوص برنامه هسته ای ایران هستیم. اگر ایران درخواستی بیش از آنجه خودش پیشنهاد می کند، بکند، این مذاکرات نتیجه موفقیت آمیزی نخواهند داشت».

هشتم ماه مه سال 2018 ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد و به دنبال آن تحریم های واشنگتن علیه ایران احیا و تشدید شدند.  آمریکا تلاش می کند دیگر کشورها نیز ایران را تحریم کنند.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی کوتاه مدت 14 اکتبر اعلام کرد که مذاکرات در باره برنامه هسته ای ایران ناموفق خواهد بود، اگر ایران از واشنگتن بیش از آنچه تهران پیشنهاد می کند، طلب کند.

وی در ادامه افزود:« ما خواهان بازگشت متقابل به رعایت مفاد نقشه عمل قابل قبول برای همه در خصوص برنامه هسته ای ایران هستیم. اگر ایران درخواستی بیش از آنجه خودش پیشنهاد می کند، بکند، این مذاکرات نتیجه موفقیت آمیزی نخواهند داشت».

به گزارش اسپوتینگ، هشتم ماه مه سال 2018 ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد و به دنبال آن تحریم های واشنگتن علیه ایران احیا و تشدید شدند.  آمریکا تلاش می کند دیگر کشورها نیز ایران را تحریم کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1