سرگردانی تاکسی‌داران بابلی بین شهرداری و سازمان تاکسیرانی!

تاکسی‌داران بابل به دلیل عدم هماهنگی سازمان تاکسیرانی و شهرداری در اخذ عوارض سالیانه، دچار سرگردانی شده و خواهان رسیدگی از دستگاه‌های بالادستی شدند.

 به گزارش راه شلمچه از بابل، جمعی از تاکسی‌داران در تماسی به دلیل عدم توجه به مشکلات آنان از سوی سازمان تاکسیرانی و شهرداری بابل تأکید کردند؛ قشر رانندگان تاکسی متأسفانه از طبقه زحمتکش و پایین جامعه هستند که با توجه به تورم و مشکلات معیشت اقتصادی جامعه، به سختی به امورات زندگی می‌پردازند و در چنین شرایطی و اوضاع نابسامانی که داریم متاسفانه عوارض شهرداری که تاکسیرانان سال‌های سال از ۲ تا ۲۰ هزارتومان سالانه به حساب تاکسیرانی پرداخت می‌کردند به یکباره به بیش از ۳۵۰ هزارتومان افزایش و بدتر از آن اینکه دریافتی‌های سال‌های قبل نیز در سیستم شهرداری وارد نشده و دوباره باید سال‌های قبل را نیز پرداخت نمایند.
یعنی تاکسیرانان با مراجعه به دفاتر پیشخوان تازه متوجه می‌شوند تمام سال‌های گذشته که عوارض پرداخت کرده‌اند، دوباره باید عوارض را به حساب شهرداری  پرداخت کنند که اعتراضات ما تا کنون هیچ ثمری نداشته و به ناچار باید به دستگاه‌های قضای مراجعه کنیم تا شاید این مشکل برطرف شود.


 رانندگان تاکسی در ادامه بیان داشتند بارها به مدیر عامل سازمان حمل و نقل و همچنین رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل مراجعه کردیم اما هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار