جامعه جوانان متحد اسلامی:

سقوط حکومت ستمگر وهابی و افراطی آل سعود نزدیک است

جامعه جوانان متحد اسلامی، در بیانیه ای  اعدام‌ دسته جمعی81 نفر توسط  رژیم حاکم بر عربستان را محکوم کرد.

به گزارش راه شلمچه، جامعه جوانان متحد اسلامی، در بیانیه ای  اعدام‌ دسته جمعی81 نفر توسط رژیم حاکم بر عربستان را محکوم کرد و از دولت خواست با استفاده از ابزارهای  دیپلماتیک و پیگیرهای موثر، در جلوگیری از اتفافات مشابه تدابیر لازم را اتخاذ کنند و همچنین خواهان تحقیق و برسی ابعادِ این جنایت فجیع شد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین:

خبر  دردناک و ناگوار شهادت مظلومانه جمع کثیری از مسلمانان و شیعیان توسط حکومت سفاک و جبار عربستان سعودی و  متعاقبا سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر  و سازمان های بین المللی باردیگر رذالت ذاتی  و دوگانگی ناشی از دوری از منش انسانی آنان را عیان کرد.

این مصیبت بزرگ را به محضر مقدس حضرت ولی الله الاعظم حجت بن الحسن العسکری -عج - و نایب بر حق ایشان ، ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) تسلیت عرض نموده و از دولت  جمهوری اسلامی ایران، انتظار می رود با استفاده از ابزارهای دیپلماتیمک و پیگیری های موثر از سازمان های کنفرانس اسلامی و کشورهای تاثیرگذار بر حکومت فاجر آل سعود نسبت به صیانت از جان و حقوق شهروندان و شیعیان مظلوم عربستان سعودی و جلوگیری از اتفاقات مشابه  تدابیر لازم مبذول گردد.

به وعده های لایتغیر الهی ایمان داریم و در انتظار سقوط حکومت ستمگر وهابی و افراطی آل سعود  در آینده ای نزدیک ،لحظه شماری می کنیم و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

جامعه جوانان متحد اسلامی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار