سلطان سوارکاری ایران درگذشت+ تصاویر

پیشکسوت محبوب و خوش اخلاق ورزش سواری ایران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش راه شلمچه، استاد علی اکبر رضایی در سال 1318 در تهران به‌دنیا آمد و در تمامی رشته های سوارکاری از جمله رشته های پرش با اسب، درساژ، کورس، چوگان و استقامت تبحر داشت و مدال‌های رنگارنگ و فراوانی را کسب کرد. 

استاد رضایی پیشتر در گفت‌و‌گو با راه شلمچه از افتخارات خود در دوران جوانی بیان کرده بود و یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد استاد رضایی در ورزش سوارکاری تربیت سوارکاران بسیاری بود که از سنین مختلف خود را شاگرد وی می‌دانند و حضور همیشگی مرحوم رضایی در تمامی مسابقات و در تمامی باشگاه‌های سوارکاری را می‌توان در نوع خود بی‌سابقه دانست که همواره باعث دلگرمی سواراکاران می‌بودند.

استاد علی رضایی را سلطان سوارکاری ایران می‌شناختند این بدان جهت بود که بیشترین قهرمانی را در تمامی رشته‌های سوارکاری کسب کردند و همچنین بیشترین شکستگی اعضای بدن را در این رشته کسب کرده بودند که تقریبا هیچ جای بدن وی در دوران ورزش قهرمانی از نظر شکستگی سالم نمانده بود.

استاد علی رضایی دیشب بر اثر سکته درگذشت و پایگاه خبری راه شلمچه فقدان این اسطوره ورزش سوارکاری ایران را به جامعه ورزش و خانواده محترم وی تسلیت می‌گوید.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار