سومین مشهدی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف نمی‌دهد

در حالی‌که بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها میزان آرای سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی 5 درصد پیش‌بینی می‌شود، رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی آرای وی را رو به رشد دانست و برای رقابت انتخابات ریاست جمهوری به نفع رئیسی کنار نخواهد رفت.

به گزارش راه شلمچه، زهرا شیخی، رئیس ستاد انتخابات امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی ‌درخصوص ادامه حضور این نامزد در رقابت‌های انتخاباتی به مهر گفت: سبد رأی قاضی‌زاده ‌هاشمی ‌از آرای جوانان تشکیل شده و رو به رشد است.
وی افزود: آرای این نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری هیچ نسبتی با رأی سایر نامزدهای انتخابات از جمله سید ابراهیم رئیسی ندارد لذا تا پایان در صحنه رقابت انتخابات باقی خواهد ماند. 

گفتنی‌است این دوره از انتخابات ریاست جمهوری 1400 مشهدی‌ها سه نامزد دارند که سعید جلیلی به نفع سیدابراهیم رئیسی انصراف داد و برای روز جمعه 28 خرداد دو کاندیدای دیگر خراسانی با همدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین بر اساس آخرین نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری نرخ مشارکت در شرایط فعلی؛ ۵۱ درصد است که در این نظرسنجی میزان آرای قاضی‌زاده هاشمی 5 درصد پیش‌بینی شده‌است و درصد دیگر کاندیداها به شرح زیر می‌باشد:

1- سید ابراهیم رئیسی:  ۶۸
 2- محسن رضایی: 9درصد
3- عبدالناصر همتی: 5 درصد
4-  قاضی زاده‌هاشمی : 5 درصد
5-  نا معلوم: ۱۰

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار