سیدعماد حسینی داوطلب مجلس یازدهم شد

نماینده ادوار مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

به گزارش راه شلمچه، سید عماد حسینی متولد ١٣٥١ و فارغ التحصیل رشته مهندسی پتروشیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران است. وی در سال ١٣٧٧ با شرکت در آزمون ورودی شرکت ملی نفت جهت تحصیل نخبگان در خارج از کشور، به عنوان نفر ممتاز پذیرفته و عازم کشور کانادا شد و پس از ٢ سال تحصیل در دانشگاه کالگری کانادا و ارائه پایان نامه ای با عنوان decline curve analysis آنالیز منحنی های کاهشی (تولید نفت) که برای نخستین بار در جهان ارائه شده بود، در سال ١٣٨٠ به ایران بازگشت و به عنوان عضو هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت مشغول به کار شد و همزمان توانست به عنوان پژوهنده ارشد کشور مدیریت چندین پروژه مهم نفتی از جمله آزادگان و یادآوران و البرز را در اختیار گیرد. 

او در مجالس هفتم و هشتم سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس و همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان را برعهده داشت.

ریاست گروه دوستی ایران- کره جنوبی و سنگاپور در مجلس هفتم وایران- روسیه و اوکراین در مجلس هشتم عهده‌دار بودند. ریاست کارگروه تدوین قانون نفت، قانون اختیارات و وظایف وزارت نفت و قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی از دیگر اقداماتش در حوزه قانونگذاری بودند. 

سیدعماد همچنین معاون فنی مهندسی وزیر نفت دولت تدبیر و امید هم بوده‌است.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار