شاگردان داریوش یزدی با یاران بومی در صدر جدول

سرمربی نفت و گاز گچساران در لیگ دو فوتبال کشور با هدایت تیمی با برنامه‌‌، هماهنگ و جوان، بازیکنان بومی  و با ارائه فوتبالی هجومی نوید روزهای درخشان‌تری در ادامه رقابت‌های امسال را می دهد.

به گزارش راه شلمچه، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بر خلاف دو فصل گذشته اما در فصل جدید با هدایت داریوش یزدی بسیار با انگیزه حاضر شد و تا پایان هفته نهم لیگ دو فوتبال کشور، صدر جدول را در اختیار دارد.

این تیم در آخرین بازی مقابل شهرداری بم، تیم مهمان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و شاگردان داریوش یزدی ششمین پیروزی خود را در 9 بازی گذشته با شایستگی با کسب 19 امتیاز و تفاضل گل مثبت 12 در صدر جدول ایستاد.

داریوش یزدی در 6 بازی با 16 گل زده و تنها 4 گل خورده نشان داد تیمی با برنامه‌‌ و با ارائه فوتبالی هجومی قصد دارد گچسارانی‌ها را به جایگاه واقعی فوتبال کشور هدایت کند که این تیم هماهنگ و جوان با بازیکنان بومی نوید روزهای درخشان‌تری در ادامه رقابت‌های امسال را می‌دهد.

سرمربی گچساران قبل از شروع لیگ و در زمان نقل و انتقالات به خبرنگار راه شلمچه گفته بود قصد دارد تمرکز روی بازیکنان بومی داشته باشد و اعتقاد داشت پتانسیل بالا و تعصبی که بازیکنان بومی دارند قطعا می‌توانند ناتوانی در تأمین بودجه تیم را جبران کنند.

داریوش یزدی همچنین ضمن تقدیر از سیدناصر حسینی‌پور نماینده پرتلاش مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگری‌هایی که برای تقویت تیم نفت و گاز داشتند، گفت: آقای حسینی‌پور با حضور در اردوی تیم و همچنین تماس‌هایی که با بنده داشتند همواره قوت قلبی برای بازیکنان هستند و امیدواریم در پایان فصل شرمنده مردم گچساران نشویم.

گفتنی‌است در گروه 2 تیم های نفت و گاز گچساران، شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان کرج، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، شهرداری نوشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر، داماشیان رشت و کیان سام بابل قرار دارند و تیم نفت و گاز گچساران در هفته دهم این رقابت‌ها، اول دی ماه مهمان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار