زمانی؛

شروع انتصابات بر پایه شایسته سالاری با محمد مخبر دزفولی

آیت الله رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور ایران با انتصاب دکتر مخبر دزفولی به عنوان معاون اول نشان داد که به اعتماد مردم بر شایسته سالاری پایبند است.


راه شلمچه- عبدالله زمانی؛ دکتر مخبر با کارنامه ای درخشان در ستاد اجرایی فرمان امام پیش از این نشان داده بود که توانایی رسیدن به سمت های اجرایی بالاتری در ارکان نظام را دارد.
مخبر در اوایل ورود ویروس کرونا به کشور با راه اندازی خط تولید ماسک در تنها ۲۳ روز چالش کمبود ماسک در کشور را برطرف کرد و همزمان قدم های بزرگی در تولید واکسن برداشت که به همت ستاد تحت امرش در آن برهه زمانی کشور را در جمع انگشت شمار تولید کنندگان واکسن کرونا در جهان قرار داد.
محمد مخبر دزفولی تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار شغل در کشور توسط ستاد فرمان ایجاد کرده کرده و همینطور نشان داده است که میتواند در مدیریت پروژه های بزرگ با قدرت ظاهر شود پروژه هایی از قبیل بزرگترین پالایشگاه اتان‌گیری در کشور و بهره برداری از میدان نفتی یاران در شرایط تحریم.
تمام این ها نشان از همت بالای آیت الله رئیسی در قدم اولش برای تشکیل تیمی کاملا با تجربه و با قدرت اجرایی بالا برای حل مشکلات کشور است.
امید است رئیس جمهور سیزدهم تمام انتصاباتش را همانند دکتر مخبر بر پایه شایسته سالاری و توان اجرایی و مدیریتی قوی گذارده و روز به روز شاهد شکوفایی کشورمان در همه عرصه ها باشیم

اگر خوشت اومد لایک کن
6
آخرین اخبار