شعار «مرگ بر اسرائیل» در صحن علنی مجلس طنین‌انداز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکصدا فریاد زدند الموت لاسرائیل، اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس.

به گزارش راه شلمچه، در جلسه نوبت صبح امروز (چهارشنبه، 19 مهر) مجلس شورای اسلامی پس از نطق رئیس مجلس پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله فلسطین و عملیات طوفان الاقصی در مقابل جایگاه هیات رئیسه تجمع کرده و شعار سر دادند.

نمایندگان مجلس پس از اتمام اظهارات دکتر قالیباف درخصوص عملیات طوفان الاقصی ندای «مرگ بر اسرائیل» و «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است» سر دادند.


محمدباقر قالیباف گفت در این نطق گفت: روز گذشته مقام معظم رهبری نکات بسیار مهم و اساسی را در مورد عملیات طوفان الاقصی مطرح کردند و بدون شک این عملیات نقطه عطفی در تاریخ فلسطین شد و مهمترین نقطه عطف آن، بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این بود که این ضربه ترمیم ناپذیر است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح دلایل ترمیم ناپذیر بودن عملیات طوفان الاقصی گفت: یکی در سیاست خارجی رژیم صهیونیستی است، این رژیم با «طرح آبراهام» در تلاش بود در کشورهای جهان اسلام و عرب، به گونه پیش برود که ارتباط را میان آنها برقرار و عادی سازی کند. امروزه همه ملت های عرب، همه ملت های اسلامی و جهان اسلام ضد ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند. و دولت هایی که اشتباه کرده و با اسب بازنده قرارداد امضا کرده و به سمت آن رفتند باید بفهمند که خلاف خواسته های ملت هایشان و خلاف مسیر اسلام حرکت نکنند و این موضوع دیگر ترمیم پذیر نیست.

 

دکتر قالیباف با اشاره به حوزه مسائل اجتماعی سرزمین اشغالی گفت: یکی از نمادهای پوشالی از جمله بحث پوشش آهنی و امنیت را که مورد تاکید قرار می دادند، در حقیقت یک توهم امنیتی تبدیل به یک ترس پایدار در سرزمین های اشتغالی شد. یعنی این پوشش امنیت نشان داد که کاملا پوشالی است و باعث مهاجرت معکوس، فرار سرمایه ها و بی اعتمادی برای جان رژیم صهیونیستی است و این موضوع یکی از ویژگی های دیگری است که در این رابطه ترمیم پذیر نیست و همچنین نکته سوم اینکه روحیه بزرگی، مقاومت و پیروزی که در فلسطینیان عزیز وجود دارد، با عملیات طوفان الاقصی نشان داد که این مسئله امکان پذیر است و روحیه آنها را محکمتر کرد و نشان داد که رژیم صهیونیستی هیچ وقت روی آرامش را نخواهد دید، تا روزی که از صحنه روزگار محو شود و این موارد موانعی است از نظر من که رهبر معظم انقلاب فرمودند مهمترین پیروزی ما در اینجا این است که دیگر این آسیب و شکست ترمیم پذیر نیست.



 



اگر خوشت اومد لایک کن
1