شکست شگفت‌انگیز الاهلی مقابل السد

الاهلی قطر علی‌رغم بهره‌مندی از کاپیتان ایرانی خود شکست سنگینی برابر السد متحمل شد. 

در حساس‌ترین بازی هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی که مثل همیشه امید ابراهیمی را در ترکیب و این بار به جای هافبک دفاعی، در پست دفاع میانی به کار گرفته بود، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه با تیم رده دومی السد دیدار کرد.

 

الاهلی که با چهار برد متوالی و تنها یک گل خورده به استقبال دیدار حیاتی با السد آمده بود، خیلی زود و در دقیقه ۵ دروازه خود را روی ضربه بغل پای هاشم علی باز شده دید و در دقیقه ۱۲ هم رودریگو تاباتا توپ ارسالی از جناح راست زمین را با شوت روی پا تبدیل به گل دوم شاگردان ژاوی کرد.

 

اکرم عفیف، ستاره ملی‌پوش السد در دقیقه ۳۰ با جای گذاشتن دروازه‌بان الاهلی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و تنها پنج دقیقه پس از آن هم پاس در عمق سانتی کازورلا از میانه زمین را هاشم علی با شوت زمینی وارد دروازه یاران ابراهیمی را برای چهارمین بار باز کرد.

اما این پایان کار نبود و نمایش فوق‌العاده شاگردان ژاوی در دقیقه ۴۵ با یک گل تماشایی و شوت روی پای سانتی کازورلا همراه شد تا السد نیمه اول را با نتیجه عجیب ۵ بر صفر مقابل الاهلی پشت سر بگذارد.

 

الاهلی در دقیقه ۵۴ روی توپ ارسالی از کرنر و ضربه نبیل الزهر در محوطه ۶ قدم گل اول را به ثمر رساند، اما السد در دقیقه ۵۸ روی یک کار تیمی چشم‌نواز و دو شوت پیاپی توسط نام تائه هی گل پنجم را زد و در دقیقه اول وقت‌های اضافه هم پاس اکرم عفیف را احمد السیار تبدیل به گل هفتم تیمش کرد.

شاگردان ژاوی که در چهار مسابقه اخیرشان سه برد و یک مساوی داشتند، امشب موفق شدند به پیروزی شگفت‌انگیز ۷ بر یک خارج از خانه مقابل الاهلی برسند تا یاران ابراهیمی صدرنشینی را تحویل السد بدهند و با ۱۲ امتیاز به رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر سقوط کنند. 

امید ابراهیمی که مثل مسابقات گذشته کاپیتان الاهلی بود و ۹۰ دقیقه برابر السد بازی کرد، شب تلخی را با تجربه حضور در پست دفاع میانی تجربه کرد.

منبع؛ ورزش3

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار