طبل رسوایی در فوتبال مازندران!

روند فعالیت های تخریبی حکایت از آن دارد که این افراد برای رسیدن به مقاصد خود، ناجوانمردانه برخی از نامزدها را در لیست سیاه رد صلاحیت ها قرار داده و از اعلام اسامی به فدراسیون خودداری کردند.

به گزارش راه شلمچه انتخابات ریاست هیأت فوتبال مازندران در حالی به آستانه برگزاری نزدیک می شود که پیش از انجام آن، مهندسی چینش نامزدها حاشیه های بحث برانگیزی را ایجاد کرده است.


فازغ از بحث چگونگی برگزاری این رویداد ورزشی، مهندسی تعیین صلاحیت نامزدها را می توان به اهداف غیرورزشی برگزارکنندگان و جریاناتی نسبت داد که قطعاً منافع غیرورزشی را در این رویکرد دنبال می کنند.


ارزیابی ها و دریافت منابع آگاه نشان می دهد برخی از جریانات قدرت طلب که با وادی سیاست به دنبال رخنه در تمامی ارکان استان هستند، در حوزه ورزشی و فوتبال که میعادگاه و خاستگاه اکثر قریب به اتفاق جامعه ورزشی مازندران است را هدف قرار داده و چهره هایی که را از اقبال مناسب برای رسیدن به آرای مجمع برخوردار هستند، نشانه رفته اند.




روند فعالیت های تخریبی حکایت از آن دارد که این افراد برای رسیدن به مقاصد خود، ناجوانمردانه برخی از نامزدها را در لیست سیاه رد صلاحیت ها قرار داده و از اعلام اسامی به فدراسیون خودداری کردند.


برای موشکافی بیشتر این موضوع از محمد حسن محمدی کیادهی عضو 4 دوره عضو شورای شهر ساری و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری و سید احمد صالحی عضو شورای چهارم این شهر و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهریار مرکز استان یاد می کنیم که علیرغم سوابق مدیریتی در حوزه ورزش، به طرز غیرقابل باوری مورد کم لطفی هیأت فوتبال مازندران قرار گرفته و متصدیان امر از اعلام اسامی آنها به عنوان افراد واجد الشرایط به فدراسیون برای بررسی صلاحیت ها خودداری و حتی برخی مدارک را تعمدی ناقص ارسال کردند تا بتوانند با خریداری زمان، بستر ساز حضور منصوبان به خود در این هیأت مهم ورزشی باشند.


طی پیگیری های به عمل آمده افراد مذکور با مراجعه به فدراسیون فوتبال و تسلیم مدارک مورد نیاز، احراز صلاحیت شده و در این انتخابات حضوری قدرتمندانه خواهند داشت اما باید پرسید که چه دلیل و یا دلایلی در پس مدیریت هیأت فوتبال مازندران وجود داشته که اینگونه به دنبال مهندسی کردن انتخابات آتی هستند؛ هرچند به نظر می رسد قدرت طلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود از تمامی ظرفیت های اداری و اختیارات خود برای احراز صلاحیت افراد مورد نظرشان سوء استفاده کرده اند.


راه شلمچه آماده دریافت پاسخ منطقی و مستدلل از هیأت فوتبال مازندران در خصوص مباحث مطروحه خواهد بود و به واسطه رعایت اخلاق حرفه ای، هرگونه نکته نظری را در خصوص این موضوع در همین رسانه منتشر خواهد کرد هرچند تا این لحظه نه دستگاههای متولی در اداره کل ورزش و جوانان استان و نه مسئولان هیأت فوتبال از پاسخگویی به جامعه ورزشی و افکار عمومی  امتناع کرده اند!

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار