عادل فردوسی‌پور برای بازگشت به تلویزیون شرط گذاشت

این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می شود و حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است.

به گزارش راه شلمچه، این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می شود و حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است اما به نظر می رسد مجری برنامه ۹۰ خودش علاقه ای برای بازگشت ندارد و در صورتی برمی گردد که شرط‌هایش عملی شوند.

عادل فردوسی پور می‌تواند به عنوان گزارشگر در صدا و سیما فعالیت داشته باشد اما خودش نمی خواهد گزارشگری کند! او شرط گزارشگری اش در صدا و سیما را پس گرفتن برنامه ۹۰ و تعطیل شدن برنامه فوتبال برتر عنوان کرده است.

به گزارش راه شلمچه، اختلاف میان علی فروغی مدیر جوان و تازه‌کار شبکه سه و عادل فردوسی‌پور سرانجام به حذف عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰ انجامید. این اختلاف نهایتاً علنی شد، وقتی که در جریان جشنواره جام جم، عادل فردوسی پور هنگام دریافت جایزه‌اش (که با حواشی در زمینهٔ تقلب در شمارش پیامک‌ها و آراء به ضرر فردوسی پور همراه بود) گفت که «سخت‌ترین سال» دوره کاری‌اش در صدا و سیما را پشت سر گذاشته‌است. وی درست پس از انتخاب شدن ۹۰ به عنوان «برترین برنامه تلویزیونی جشنواره جام‌جم» کنار گذاشته شد. در اسفند ۹۷، تنها سه ساعت قبل از پخش آخرین برنامه ۹۰ در سال ۱۳۹۷، برنامه ۹۰ اجازه پخش از شبکه ۳ را دریافت نکرد. او هنگام دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از سختی‌های «ناحقی» گفت که در یک سال گذشته از سوی صدا و سیما بر او و برنامه‌اش تحمیل شد. محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در آن زمان اعلام کرد که از سال جدید «تحولاتی ویژه» در برنامه ۹۰ صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید پخش می‌شود. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار