محقق جوان شیعه در اجتماع بزرگ عاشوراییان:

عاشورا بزرگترین دانشگاه فطرت و انسانیت است

اجتماع عاشوراییان و سومین یادواره شهید حججی در حسینیه مرکزی قادیکلای سوادکوه مازندران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمّد امیری سوادکوهی از محققان و اندیشمندان جوان شیعه در اجتماع بزرگ عاشوراییان و سومین یادواره ی شهید حججی در حسینیه مرکزی قادیکلای سوادکوه، امام حسین علیه السلام را رمز اتحاد تمامی ادیان و مذاهب دانست که سبب همدلی و همبستگی موحدان و آزادگان جهان خواهد شد. 


استاد حوزه و دانشگاه گفت: محرم دانشگاه عظیمی است که استاد برجسته ای چون حسین بن علی علیه السلام با حلقوم بریده اش به زبان فطرت سخن گفت تا مردم را از شاهراه حسینیه ها به مدینه ی فاضله ی مهدوی رهنمون ساخت. 


وی تاکید کرد : هر قطره از خون پاک سیدالشهداء علیه السلام حسینیه ای در عالم پایه گذاری کرد که حقیقت اسلام را در جهان ابلاغ و آزادی خواهان جهان را بیدار می‌کند.


مولف کتاب های دینی در ادامه با تجلیل از مقام شامخ شهدای مکتب حسینی، شهید حججی را خار چشم دشمنان و منافقان دانست و افزود: شهید حججی ها رهروان مکتب حضرت اباالفضل العباس علیه السلام هستند که بدون چون و چرا به ندای ولی فقیه زمان پاسخ دادند. 


سوادکوهی با ابراز تأسف از مقابله ی برخی مهره های سوخته با جریان بزرگداشت شهدا در ایام عاشورا گفت: خوی نفاق و تزویر ناخودآگاه نقاب از چهره ی برخی مدعیان مذهب و انقلاب برداشت و معجزه ی شهید حججی پس از شهادتشان این بود که پوستین نفاق مهره های سوخته ی برخی شهرها را دباغی کرد و تاکید کرد : مروّجان هیئت سکولار جایگاهی در دیار ما ندارند


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار