علی انصاریان درگذشت + زندگی‌نامه

علی انصاریان در عصر امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان فرهیختگان درگذشت.

به گزارش راه شلمچه، انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت. 

علی انصاریان 14 تیر ۱۳۵۶ در تهران به‌دنیا آمد و فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد. او همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد. 

علی انصاریان برادرزاده حاج شیخ حسین انصاریان از روحانیون مطرح کشور است. وی فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد. 

او در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی باز کرد و همچنین در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم، یک فیلم روی پرده داشت.

راه شلمچه درگذشت علی انصاریان را به خانواده محترم وی و جامعه فوتبال کشور تسلیت می‌گوید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0