علی مطهری چه مصونیتی دارد؟

اظهارات شتاب زده و بدون تحقیق علی مطهری در خصوص مرگ دختر آبی که باعث التهاب در جامعه شده‌است و همچنین اظهارات پرحاشیه گذشته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی این شائبه را به‌وجود می‌آورد آیا وی واقعا از مصونیتی برخوردار است؟

به گزارش راه شلمچه، علی مطهری نماینده مجلسی که همواره در باره موضوعات مختلفی اظهار نظر می‌کند و شاید اکر یک صدم اظهارات وی را شخص دیگری داشت حتما با وی برخورد می‌شد و یا حداقل برای ورود به مجلس ردصلاحیت می‌شد اما این شائبه به‌وجود می‌آید چطور هیچ برخوردی با وی نمی‌شود؟

علی مطهری پس از هر اظهارنظر حاشیه ساز ژست مدعی را به خود می‌گیرد و بعضا طلبکارانه خواهان استیفای حقوق می‌گردد که نمونه آن پس از انتشار اظهارات شبهه‌انگیز وی در خصوص مرگ دختر آبی که شب گذشته در برنامه ویژه شبکه سه پخش شده بود را می‌توان اشاره کرد که نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از رئیس سازمان صدا و سیما خواست تا در برنامه‌ای به دفاع از خود به‌پردازد!

شاید عدم برخورد جدی باعث شده‌است تا علی مطهری همچنان در نقش آقازاده بتازد و همیشه باعث حاشیه‌شود که چه بسا باعث هزینه برای نظام هم می‌شود.

در ردصلاحیت‌هایی که تاکنون برای بعضی از افراد برای ورود به انتخابات مجلس از شورای نگهبان صورت گرفته را در کنار اظهارات و اتهاماتی که علی مطهری تا کنون داشته را  قرار دهیم قطعا قابل مقایسه نیست و انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول با ورود و برخورد قاطع، نشان دهند همگان در برابر قانون یکسانند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار