علی کریمی به خواهرش هم رحم نکرد!

لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.

به گزارش راه شلمچه، هفتم اردیبهشت، دادستان تهران به همراه جمع زیادی از قضات با حضور در ندامتگاه مرکزی زنان، از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

 

دادستان تهران همچنین با حضور در بند محکومان مالی ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران، ضمن برپایی میز خدمت به صورت چهره به چهره با مددجویان این بند دیدار و پاسخگوی درخواست‌های آن‌ها شد و دستوراتی را درخصوص پرونده‌های برخی از این افراد صادر نمود.

 

در جریان این بازدید، اما خواهر یکی از فوتبالیست‌های معروف هم که در بند محکومان مالی زندان زنان تهران زندانی است با دادستان تهران ملاقات و درخواست‌هایی را مطرح کرد.

 

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان تهران تاکید کرد، چندین بار با مقامات قضایی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده را توضیح داده است.

 

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد دقیقا زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، خود را به عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد و شعار تبلیغاتی «زن، زندگی، آزادی» را تکرار می‌نمود، در پشت پرده از خواهر خود سوء استفاده مالی کرده و باعث نابودی زندگی وی و خانواده‌اش شده است.

 

ماجرا چیست؟

 

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

 

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

 

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

اگر خوشت اومد لایک کن

1
آخرین اخبار