پایان این بساط چه زمانی است:

غارتگران شهرداری و شورای ساری در ماه عسل!

تمام کسانی که طی ماه های اخیر به اتهام اختلاس، حیف و میل و غارت اموال عمومی در شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری بازداشت شده اند، پس از مدت کوتاهی با قرار وثیقه آزاد و هم اکنون از سرمایه های به غارت برده لذت و در حال عیش و نوش هستند.

به گزارش راه شلمچه، تمام کسانی که طی ماه های اخیر به اتهام اختلاس، حیف و میل و غارت اموال عمومی در شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری بازداشت شده اند، پس از مدت کوتاهی با قرار وثیقه آزاد و هم اکنون از سرمایه های به غارت برده لذت و در حال عیش و نوش هستند.


بسیاری از این افراد بدون اینکه هیچگونه عملکردی پس از آزادی در حوزه شهرداری داشته باشند، از اموال به غارت برده، در حال تدارک برای انتخابات آینده شورای شهر می باشند؛ این افراد به جز خود برای نفرات همسفره نیز در حال برنامه ریزی انتخاباتی بوده و از همه بدتر اینکه عضو جدید شورا مدعی آن است که آینده شورا باید در دست اختلاس کنندگان باشد و نماد دلخواه ایشان از مدیریت آینده شورا همان افرادی هستند که به نام عملگرایی زنجیر اسارت بر قامت شهرداری طی 30 سال آینده نیز انداخته اند.


همین افراد در حال حاضر ماهیانه حقوق نیروهای مازاد شهرداری ساری که بالغ بر 30 میلیارد تومان می باشد را بر گردن شهردار جدید انداخته و عرصه را برای برای شهردار مرکز مازندران تنگ کرده اند.


خالی از لطف نیست که اشاره کنیم با مدیریت عباس رجبی در شهرداری ساری، این نهاد تاکنون چندین میلیارد از منابع ملی برای عمران و آبادانی مرکز استان جذب نموده تا شاید بتواند گره ای از مشکلات بی انتهای شهرداری که ناشی از فساد عملگرایان بوده پاک نماید؛ در حالی که در دوره قبلی نیز بعضاً این بودجه ها اخذ اما به جای صرف در عمران و آبادانی، مورد مصارفی قرار می گرفت که هیچ ارتباطی با منافع عمومی نداشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار