غوغای تهرانی‌ها علیه اغتشاشگران +تصاویر

 تهرانی‌های انقلابی امروز هم همانند ۹ دی سال ۸۸ به میدان انقلاب آمدند و یکصدا علیه فتنه‌گران و توطئه‌گران خروش کردند و فریاد زدند تا پای جان پای این انقلاب و نظام ایستادند.

به گزارش راه شلمچه، اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی، هیئات عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس ایران آغاز و هزاران پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب به اهتزاز در آمد.

 

بر اساس اطلاع رسانی‌های صورت گرفته قرار بود این تجمع رأس ساعت ۱۶ از میدان امام حسین (ع) در محکومیت هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن و مسجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران آغاز شود اما پیش از آغاز مراسم هیئات مذهبی و گروه‌های مردمی در میدان امام حسین تجمع کرده و سپس به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

 

   شعار «مرگ بر منافق فتنه ‎گر»، «این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث»، «ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم» و همچنین دست نویس هایی چون «سرم میره ولی چادرم نمیره» و «امنیت و آرامش مدیون مجاهدت نیروی انتظامی» «آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم», «فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست», «اهانت به قرآن رسم منافقین است»، «ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده», «از فتنه گر بیزاریم کشور رو دوست داریم», «کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم»، توسط نوجوان دهه هشتادی آقای حیدری و مردم حاضر در تجمع سر داده شد.  


 قطعنامه اجتماع بزرگ امت رسول الله         

      در بخشی از این مراسم بیانیه و قطعنامه اجتماع بزرگ امت رسول الله «ص» توسط حجت الاسلام سید محسن محمودی قرائت شد در بخشی از این بیانیه اقدامات آشوب طلبانه و مذبوحانه محکوم و از قوه قضائیه خواسته شد تا با تروریست‌های اجاره‌ای که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند برخورد قاطعانه و عبرت انگیز انجام دهند. متن بیانیه سراسری این اجتماع در پنج بند قرائت شد؛ بیانیه‌ای که در آن از دستگاه‌های مسئول و قوه قضائیه خواسته شد تا هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.     

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار