فتاح عذرخواهی کرد/ فیلم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: از اشخاصی که در برنامه نگاه تلویزیون یک بصورت تیتروار نام بردم، عذر خواهی می‌کنم.

به گزارش راه شلمچه، پرویز فتاح در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حواشی ایجاد شده پس از بیان برخی موارد در برنامه نگاه افزود: با توجه به اینکه حدود یک سال و یک ماه از حضور من در بنیاد مستضعفان می‌گذشت و قول ارائه گزارشی به مردم داده بودم، در این برنامه درباره عملکرد یک ساله خود در بنیاد صحبت کردم. به بخش املاک که رسیدیم درباره پیگیری املاک سوال شد و بنده با هدف ابراز جدیت بنیاد، از برخی افراد و سازمان‌ها اسم بردم. 

او ادامه داد: اشخاص نام‌برده استفاده عمومی از این املاک نداشتند خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتر وار نام بردم. فرصتِ باز کردن مسئله نبود. اطلاعات بنده ناقص اعلام شد. جانب انصاف را رعایت نکردم. در محضر خدا و مردم از همه آن بزرگواران، مخصوصا برادر عزیزم حداد عادل عذرخواهی میکنم. در حالی که هیچ کدام از آن‌ها استفاده شخصی از این اموال نداشتند. بیان نامناسب من مطالب را به اشتباه منتقل کرد قصد ما نشان دادن پیگیری‌های جدی بود و همه آن‌ها همکاری لازم را با ما داشتند، اما به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.
رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد: اصلا نباید اصل مساله را مطرح می‌کردم و وارد مسیر نام بردن از اسامی و سازمان‌ها می‌شدم، پس مسئولیت آن را به عنوان خطا و کار اشتباه می‌پذیرم. از همین جا از تمام عزیزانی که در حق آن‌ها اجحاف و ظلم شد، از جمله آقای حداد عادل، خانم‌ها ابتکار و ملاوردی، به عنوان حق‌الناس، عذرخواهی و طلب حلالیت می کنم.
او گفت: خطای بنده بود که نتوانستم مطالب را به درستی منتقل کنم. به هیچ وجه مسیر طی شده هدف بنده نبود و اگر تا به امروز سکوت کردم، به دنبال دامن زدن به این حواشی نبودم. جواب‌هایی که از سوی این سازمان‌ها و اشخاص ارائه شده را دریافت کردم و ایرادات و اشکالاتی که گرفته شده را می‌پذیرم.
رییس بنیاد مستضعفان در خصوص مراحل پیشرفت ساخت ساختمان پلاسکو افزود : با اینکه پروژه سختی در دست داریم اما سعی شده تا ساخت این طرح از حیث بنا و نما ، اصول فنی همچون رعایت نکات آتش نشانی و ایمنی بنا رعایت گردد .
فتاح ادامه داد: طبق قولهای داده شده ، با صرف حدود 200 میلیارد تومان ،بازار پلاسکو در اختیار دارندگان پیشین این بنا قرار خواهد گرفت . البته فقط 300 مغازه در این طرح دارای سرقفلی می باشد که پس از اتمام ساخت در اختیار مالکان اسبق آنها قرار خواهد گرفت. 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار