فدراسیون کشتی سازمان لیگ را رها کرده است!

وفایی نژاد خاطر نشان کرد: متاسفانه دبیر رئیس فدراسیون کشتی که هر هفته مسافرت ها و سفر های به استان های مختلف دارد که اهداف ان هم مشخص نشده یکی از نوری چشمی های باند رئیس سازمان لیگ را برای تامین هزینه های مالی خود به همراه دارد.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد کارشناس صاحب نام کشتی مازندران و کشور با انتقاد شدید از بی سازمانی در برگزاری چند سال گذشته گفت: مسابقات لیگ برتر کشتی کشورمان به صورت کاملا بی سازمان و سلیقه‌ای بدون رعایت مصوبات و قوانین مربوط به لیگ در حالی برگزار شد که در سال گذشته بیشتر تیم ها مسابقات را نیمه کاره رها نموده و در این فصل شاهد ظلم در بعضی از تیم ها هم بوده‌ایم.


وی افزود: مگر در کشتی کشور کمبود رجال صاحب نام است که فردی با کارنامه بسیار ضعیف در برگزاری لیگ داشته، هم اکنون رئیس فدراسیون دیگری است آن هم به جهت باند بازی های سیاسی باید او را که در فدراسیون خودش در حال مسافرت هاست دیگر نباید در فدراسیون کشتی باشد و یک نفر از جنس کشتی را سکاندار سازمان لیگ کنیم.


وفایی نژاد خاطر نشان کرد:  متاسفانه دبیر رئیس فدراسیون کشتی که هر هفته مسافرت ها و سفرهای به استان های مختلف دارد که اهداف آن هم مشخص نشده یکی از نوری چشمی های باند رئیس سازمان لیگ را برای تامین هزینه های مالی خود به همراه دارد.


وی یادآور شد: شایسته است رئیس فدراسیون فوری فردی را از جنس کشتی مسئول برگزاری لیگ برتر کند مسابقات لیگ دسته یک و دو باشگاه کشور را برنامه ریزی کند؛ انشاالله شاهد شکوفایی مسابقات لیگ جذب اسپانسر ها و خدمت به کشتی باشیم

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار