قدردانی خانواده ی جانباز شهید ابراهیمی از مردم و مسئولان

بر خود فرض می دانیم به مصداق حدیث شریف « من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق » از تمامی عزیزان و عموم سروران گرامی که حضورا در مراسم اهدا مدال به شهیدای گرانقدر گمنام شرکت نموده و یا با ارسال پیام ابراز تشکر نموده اند تقدیر نمائیم

به گزارش راه شلمچه، خانواده ی جانباز شهید ابراهیمی در پیامی از زحمات تمامی عزیزان، مسئولین و ارگان هایی که در مراسم اهدای مدال محمدجواد ابراهیمی به شهدای گمنام همراه آنها بودند قدردانی کرد. 


متن این پیام به شرح زیر است:


بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

(عظمت ما بخاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است ) امام خامنه ای (مدظله العالی)



بی گمان شهدا شمع محفل بشریتند و شهید هدیه ای است به پیشگاه الهی برای دفاع از اسلام ، ولایت و امنیت جامعه.


مشیت و تقدیر خدای متعال چنین شد که مردی مومن ، رشید ، دلسوز ، متعهد  و خدمتگزار  شهید ابراهیمی ندای ارجعی الی ربک را اجابت ، و خلعت زیبا و افتخار آفرین شهادت را بر تن  و روح مطهرش به آسمان پر کشید و در جوار حضرت حق و در کنار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی آرام گرفت.



ما برای پاسداشت خون شهیدان انقلاب بخصوص شهدای عزیز گمنام و بهرمندی از الطاف الهی و عنایات خاصه حضرات ائمه معصومین علیهم السلام و دعا  خیر آحاد مردم شریف و نجیب منطقه و مسئولین خدمتگزار، مدال ارزشمند پهلوان محمدجواد ابراهیمی که در آوردگاه ارتش های جهان تصاحب کرده بود را پیشکش شهدا نمودیم تا زره ای از محبت آنها را جبران کنیم.



لذا بر خود فرض می دانیم به مصداق حدیث شریف « من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق » از تمامی عزیزان و عموم سروران گرامی که حضورا در مراسم اهدا مدال به شهیدای گرانقدر گمنام شرکت نموده و یا با ارسال پیام ابراز تشکر نموده اند تقدیر نمائیم  که قدم دلجویی و مهربانی شما مردم فهیم و شهید پرور شهر سوادکوه و هم استانی های عزیز موجبات سرور همگان را فراهم ساخت و این حجم عظیم قدرشناسی، محبت و کرامت را جز خدای عشق کسی جزا نمی تواند داد.



همچنین خانواده ی شهید ابراهیمی بدین وسیله از دکتر حسن رنگرز مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران که بدلیل مشغله کاری نتوانستند در این مراسم حضور یابد و با تماس تلفنی موجبات دلگرمی ما را فراهم نمودند قدردانی می نماید.


فلذا در برابر شکوه  و صلابت حضورتان و تقبل زحمات در این شرایط سخت کرونایی در راستای تکریم سر تعظیم فرود می آوریم و از درگاه خداوند سبحان برای تک تک شما برادران و خواهران ارجمند آرزوی سلامت، سعادت و اجر عظیم در دنیا و آخرت مسئلت می نمائیم.


و اما در پایان نکته ای بس قابل تامل در دل ما باقی مانده و آنهم عدم حضور هیچ مسئولی از هیات کشتی استان مازندران با توجه به هماهنگی که از قبل با آنها انجام گرفته شد، در این مراسم بود که امیدواریم آنها نیز در پناه حق موفق باشند.
 
خانواده جانباز شهید ابراهیمی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار