قیمت امروز سکه و ارز در معاملات بازار

قیمت دلار در معاملات امروز سوم دی، نسبت به روز معاملاتی گذشته با کاهش مواجه شد.                                    

به گزارش را شلمچه، فارس نوشت: دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۴۵ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۱ تومان کشف قیمت شد‌.

  

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۵۱۵ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۵۰ تومان فروخته شد.

  

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۳۱۵ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

  

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته کاهشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار با افزایش ۱۶۰ تومانی روبرو شد.

  

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

  

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۹۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیزبا کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان معامله شد.

  

نیم سکه در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

  

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان بوده است.

  

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، ۲۰۵۳ دلار است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار