ماجرای حرکت عجیب و جنجالی بهاره رهنما در خیابان!

انتشار ویدئویی جنجالی از حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان با واکنش خانم بازیگر و آقای کارگردان مواجه شد.

به گزارش راه شلمچه، بهاره رهنما یکی از سلبریتی های فعال و پرحاشیه این روزهای فضای مجازی است که حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی دارد و همین ماجرا هر روز حواشی جدیدی را برایش رقم میزند. چند روز پیش بود که ویدئویی جنجالی از بهاره رهنما که در آن شاهد حرکات عجیب و زشتی از خانم بازیگر بودیم در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی دربر داشت.

حرکت زشت بهاره رهنما

انتشار این ویدئوی عجیب از بهاره رهنما با واکنش خانم بازیگر و کارگردان جوان سینما مواجه شد.

واکنش بهاره رهنما به ویدئوی جنجالی اش

بعد از انتشار این ویدئو و حواشی زیادی که درباره آن شکل گرفت بهاره رهنما با انتشار یک استوری درباره این فیلم توضیح داد. بهاره رهنما در این فیلم که سوار بر ماشین دیده میشود به عربده کشی می پردازد و با حرکت زشتی که انجام میدهد با موجی از انتقادها روبرو میشود.


بهاره رهنما


توضیح بهاره رهنما درباره حرکت جنجالی اش در خیابان

بهاره رهنما در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی استوری بالا را به اشتراک گذاشت.

بهاره رهنما

عکسی از حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان

بعد از واکنش بهاره رهنما به ویدئوی جنجالی منتشر شده هواداران خانم بازیگر قانع نشدند و هنوز هجمه هایی علیه او وجود داشت و میلاد بهار کارگردان جوان سینما هم با انتشار پستی به دفاع از بهاره رهنما پرداخت.

توضیح آقای کارگردان درباره حرکت زشت بهاره رهنما

میلاد بهار با انتشار این ویدئوی جنجالی در اینستاگرامش گفت: ویدئویی از پشت صحنه فیلم کوتاه روز عکس با بازی بهاره رهنما که به تازگی ساخته ام منتشر شد و این شبهه را ایجاد کرد که این تصاویر واقعی هستند و حالا عده ای همچنان مثل همیشه خواستند که خانم رهنما را تخریب کنند اما خواستم که این را اعلام کنم که این پشت صحنه ای از فیلم بنده است و امیدوارم خود فیلم زودتر بیرون بیاد و ببینید.


میلاد بهار


میلاد بهار کارگردان فیلم روز عکس

میلاد بهار در اینستاگرامش نوشت: این روزها ، این حجم از خشونت علیه سلبریتی ها را اقداماتی از پیش فکر شده میدانم ،پس از ماجرای خانم ستاره اسکندری و خیلی از دوستان ، این دومین بار است که بعد از واقعی جلوه دادن تیزر تاتر مار بازی حالا با تصاویر پشت صحنه فیلمی قصد تخریب بهاره رهنما را دارند.

در طول سومین همکاری ام با این ایشان متوجه خیل عظیمی از خشونت زنان بر علیه ایشان شدم و جالب است که موضوع فیلم روز عکس هم دقیقا همین نوع خشونت است.


میلاد بهار و بهاره رهنما

عکسی از میلاد بهار کارگردان سینما و بهاره رهنما 


منبع؛ نمناک

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار