متفاوترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 99/ تصاویر

جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور، به صورت موتوری و خودرویی و همچنین در بستر فضای مجازی برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از لحظاتی پیش به شکلی متفاوت از سالهای قبل؛ با حضور خودرویی و موتوری مردم آغاز شد.

  

پیش از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب،‌ راهپیمایی موتورسواران و دوچرخه سواران در مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در تهران آغاز شده است.

  

موتورسواران و دوچرخه سواران هم‌اکنون در جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیرهای ۱۲ گانه به سمت میدان آزادی تهران در حال حرکت هستند.

در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب، سه فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد.


** رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توزیع ماسک و الکل میان راهپیمایی‌کنندگان

  

توزیع ماسک و اسپری الکل هم اکنون در بین راهپیمایی کنندگان تهرانی در حال توزیع است تا پروتکل های بهداشتی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن رعایت شود.

  

** شکارچی کرکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  

سامانه پدافندی سوم خرداد نیروی هوافضای سپاه نیز در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان آزادی تهران به نمایش درآمد.

  

این سامانه پدافندی، ۳۰ خرداد سال گذشته موفق شد یک فروند پهپاد MQ-4C آمریکایی را در آب‌های جنوبی کشور و در ارتفاع ۵۰ هزار پا با موفقیت مورد اصابت قرار دهد.

سوم خرداد از جمله سامانه‌های پدافندی بومی است که مراحل طراحی و تولید آن در نیروی هوافضای سپاه انجام شده است.

  

** طاووس انقلاب در خیابان آزادی

  

مردم تهران طاووسی آذین شده با گل را سوار بر تراکتور از خیابان آزادی به سمت میدان آزادی عبور دادند تا انقلاب خود را همچون طاووسی زیبا و رنگارنگ به نمایش در آوردند.

  

 در هنگام عبور طاووس آهنگ های مختلف به زبان قومیت های مختلف نیز در حال اجرا بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار