مجری دزد شبکه من‌و‌تو که 18 میلیارد بیت‌المال ایران را غارت کرد را بیشتر بشناسید!/ عکس

مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی که بنابر اظهارات نماینده دادستان، 18 میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال 94 به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

روز گذشته حسینی، نماینده دادستان در دادگاه فساد خودروسازی سایپا از نقش یکی از مجریان شبکه من و تو در این پرونده پرده برداشت.

 

نماینده دادستان در دادگاه اظهار داشت: «حسینی در دادگاه اظهار داشت: بر اساس کیفرخواست پرونده جای تامل دارد از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی[متهمان ردیف اول و دوم پرونده] در شرکت شهاب پارس بالغ بر 18 میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که بنا بر تحقیقات به عمل آمده این خانم مجری شبکه ضد انقلاب «من و تو» و مجری «مرجان‌ تی‌وی» بوده که در سال 94 از کشور خارج شده است.»

 

آیه دریس، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی است که بنابر اظهارات نماینده دادستان، 18 میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال 94 به خارج از کشور مهاجرت کرده است.


 

دریس از مجریان و تهیه کنندگان اصلی شبکه «من و تو» می باشد که سابقه مصاحبه با فرح پهلوی نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

 


 

وی چندی پیش نیز با حضور در تجمع همجنسگرایان در لندن، حمایت خود را از این افراد اعلام کرد.


 

 

پس از افشای نقش وی در پرونده فساد سایپا، کاربران فضای مجازی با حضور در صفحه اینستاگرام وی با کامنت هایی خواستار پاسخگویی این مجری شبکه من و تو شدند که در ادامه بخش هایی از نظرات کاربران به نظر خوانندگان محترم می رسد:

 

- هجده میلیاردو بابت چی گرفتی؟ چی فروختی که اینقد مایه داشته برات مزدور؟

- 18 میلیارد دزدیدی خدا لعنتت کنه دوستات زندان هستن تو هم بیا دل ما خنک بشه!

- با ۱۸ میلیارد ویسکی میچسبه؟ ولی حال کردن با پولهای دزدی از مردم ایران از گوشت خوک کثیف تره. آمار اینو خدا خوب درمیاره!

- شمایی که دزد جیب مردمی اون هم میلیارها بهتره حرف از دفاع از مردم نزنی!

- 18 ميليارد دزديدي بعد ميري هم با شاه دزد مصاحبه ميکني؟!

- 18 میلیارد دزدی رو پس بده بعد برای مردم ایران دلسوزی کن!

- ای کاش امثال شما اسم مبارک ایران از دهن کثیفشون حذف شه!

سکوت رسانه های ضدانقلاب و عوامل شبکه «من و تو» در خصوص کلاهبرداری آیه دریس نیز از نکات جالب توجه این ماجرا می باشد


منبع؛ جام نیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار