رویداد‌های ورزشی استان قزوین؛

مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان برگزار شد/مربی قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو

اخبار ورزشی قزوین را در روز دوشنبه سی ام دی ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش راه شلمچه به نقل از   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه سی ام دی ماه، خبر‌هایی از برد تیم فوتسال کراپ در خانه،مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان برگزار شد،تیم فوتبال کاسپین باخت،تیم فوتسال شهرداری باخت و مربی قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو هستید.

برد تیم فوتسال کراپ در خانه

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال کراپ الوند در بازی خانگی برابر تیم فودکای تهران در شهر الوند با نتیجه ۳بر ۲ پیروز شد.

تیم کراپ الوند با ۲۴ امتیازی و صدرنشین گروه شد.

مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان برگزار شد

افشین هادی چگینی رییس هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین با کسب حداکثر آرا برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

مجمع انتخابی رییس هیات ورزش‌های رزمی استان با حضور شهرام عظیمی و جلال نادمی سرپرست و دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع هیات ورزش‌های رزمی استان برگزار شد و هادی چگینی با کسب ۱۸ رای در سمت خود ابقا شد.

در این مجمع سه نامزد برای ریاست هیات ورزش‌های رزمی ثبت نام کرده بودند که دو کاندید پیش از رای گیری کناره گیری کردند.

تیم فوتبال کاسپین باخت

تیم فوتبال کاسپین، در ادامه رقابت‌های لیگ دو باشگاه‌های کشور و‌در هفته دوم دور برگشت در بازی خارج از خانه برابر تیم آوالان کامیاران صف آرایی کرد و با یک گل شکست خورد.

شاگردان بهمن خدا کرم با ۱۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

تیم فوتسال شهرداری باخت

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهرداری قزوین، در بازی خارج از برابر تیم پارسیان شهر قدس قرار گرفت و با یک گل باخت.

تیم شهرداری قزوین هم اکنون ۱۵امتیازی است.

مربی قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک با حضور فاطمه صفرپور مربی قزوینی برگزار شد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، ۱۵ و ۱۶ اسفند عازم «بیروت» لبنان برگزار می‌شود که هوگوپوشان پیش از این رقابت‌ها برای آمادگی بیشتر در مسابقات بین المللی ترکیه حاضر می‌شوند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار